וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מעבר לסעודיה? יש לי תוכנית אחרת, אני לא צריך כסף"

מאמן ריאל מדריד שוב נשאל על עתידו והתבדח: "אם אחתום בערב הסעודית בשביל 500 מיליון יורו לעונה? ארוץ לשם. אני צוחק, זה לא שיקול עבורי - אני רוצה להרגיש טוב"

מחוץ לקווים, 7.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

זה לא סוד שקרלו אנצ'לוטי עשוי לעזוב את ריאל מדריד בתום העונה, זה חודשים ארוכים שהוא מוזכר כמועמד מספר 1 של ההתאחדות הברזילאית לאימון הסלסאו ומלכתחילה פורסם כי אם יגיע לברזיל, זה יקרה רק עם סיום חוזהו בבירת ספרד. היום (שישי), בעקבות פרסומים על כך שגם בערב הסעודית נחושים להנחיתו, הוא סיפק התייחסות נוספת לנושא.

אנצ'לוטי בן ה-64 התייצב למסיבת עיתונאים לקראת משחקה של ריאל מדריד נגד ריאל בטיס (שבת, 17:15) וכאשר נשאל על האפשרות שיעזוב גם כן לטובת הכסף הגדול במפרץ הפרסי, השיב: "אם אעבור לערב הסעודית תמורת 500 מיליון יורו? אפילו לא אצטרך להזמין טיסה לשם, פשוט אצעד לשם".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
בדרך לברזיל? ייתכן שאנצ'לוטי רמז לכך בדבריו/רויטרס

מיד אחר כך הבהיר אנצ'לוטי כי הוא מתלוצץ כאשר אמר: "אני צוחק, אני לא זקוק לכסף. העולם משתנה וימשיך להשתנות, יש לי תוכנית אחרת להמשך. מעולם לא קיבלתי החלטות על בסיס שיקולים כלכליים, כסף לא מהווה שיקול עבורי, יש לי מספיק...אני רק רוצה להרגיש טוב. לא קיבלתי הצעה מסעודיה וגם לא התקשרו אליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully