וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד וגולדברג צפויים להיעדר, שועה וקריאף ישובו להרכב בית"ר

השניים שהיו בספק הותירו את דגו עם כאב ראש בנוגע לבחירת הזרים ל-11, שרי חזר מהולנד ויפתח ובמכבי חיפה יודעים: "הפער ממכבי תל אביב כבר לא קטן, אין מקום למעידות". כובש שער הניצחון בדרבי והקפטן יעלו אצל אבוקסיס (ראשון, 20:30)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

מכבי חיפה

קשרה ההולנדי של מכבי חיפה, צ'ארון שרי, נחת אתמול בערב בארץ והתאמן היום עם הקבוצה. שרי כידוע חזר להולנד בשל בעיות בריאותיות של בנו הקטן, אך אתמול בערב חזר כדי להצטרף לקבוצה ולקחת חלק במשחק החשוב מול בית"ר ירושלים מחר (ראשון, 20:30).

בחיפה שיבחו את הקפטן על כך שלמרות מצב מורכב מאוד מבחינה משפחתית הוא מגיע בסופו של דבר להיות חלק מהקבוצה ולהוביל אותה במטרות השונות. ההערכה שאם לא יקרה משהו דרמטי שרי ייקח חלק גם במשחק בחמישי מול פנאתנייקוס, שיהיה משחק ראש בראש על מקום בשלבי הנוק אאוט של הקונפרנס ליג. שרי כאמור התאמן הבוקר עם הקבוצה וייתכן מאוד ויפתח בהרכב מחר.

מי שלא צפויים להיות בסגל הם שון גולדברג ועלי מוחמד. השניים היו בספק גדול למשחק ואחרי האימון היום אכן ניראה ששניהם לא יעמדו לרשותו של מסאי דגו. המשמעות העיקרית היא שדגו יצטרך לבחור איזה זר הוא מותיר מחוץ להרכב, שכן על פניו יצטרך להשתמש גם בלורנצו שימיץ' וגם בשואו. ההתלבטות היא האם לוותר על אחד מהם ולבעלות את גוני נאור או רמי גרשון בהרכב או שמא לוותר על פרנזי פיירו בהרכב ולעלות עם דין דוד בחוד. במקרה ופיירו אכן יעלה בהרכב דין דוד עשוי לפתוח בכנף.

בקבוצה מייחסים חשיבות גדולה למשחק מול בית"ר. "לצערנו הפער בינינו למכבי תל אביב כבר לא קטן", אמר שחקן בקבוצה", "ברור שאנחנו חייבים לצבור את כל הנקודות ואין יותר מדי בשלב הזה מקום לטעויות. בית"ר קבוצה טובה אבל אנחנו צריכים לשחק כמו שאנחנו יודעים ואז ננצח".

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חזר לישראל בצל המצב המשפחתי המורכב בהולנד. שרי/מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים

לאחר הניצחון בדרבי הירושלמי בבית"ר ירושלים רוצים להמשיך ולצבור נקודות מחר בסמי עופר נגד מכבי חיפה. אופיר קריאף וירדן שועה, שנכנסו במחצית והביאו לשינוי בדרבי יפתחו בהרכב, כאשר קריאף ישחק לצד איסמעילה סורו בקישור. בהגנה ישנה התלבטות בין גריגורי מורוזוב ללי און מזרחי בשמאל ובין עדי יונה לטרזייה תומא בקישור, כאשר טימו מוזי ישמור על מקומו ב-11.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אחרי השער, הוא חוזר להרכב. שועה/ברני ארדוב

טריוויה

* 125 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (123 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 52 ניצחונות למכבי חיפה, 42 לבית"ר ירושלים ו-31 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה ניצחה בשמונת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, כולל 1:3 במשחק אלוף האלופים בתחילת העונה. הניצחון הקודם של בית"ר היה 0:2 ביתי בפברואר 2020, ובחוץ היא לא ניצחה מאז ה-1:2 בנובמבר 2018.

* גם לפני שלוש שנים נפגשו השתיים במחזור השמיני בחיפה, כשהירוקים ניצחו 0:2 משערים של דולב חזיזה וניקיטה רוקאביציה. איתמר ניצן, היום בסגל החיפאי, עצר אז פנדל של רוקאביציה ואיתו בהרכב היה גם עלי מוחמד. טימו מוזי, היום בסגל הירושלמי, נכנס אז להופעתו השנייה במדי המנצחת.

* האלופה ברצף של שלושה ניצחונות ליגה ומול הפועל באר שבע שמרה לראשונה העונה על שער נקי.

* בבית סופרת מכבי חיפה 22 משחקי ליגה ללא הפסד, במהלכם רשמה 20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, מאז שמכבי תל אביב ניצחה אצלה 1:3 במאי 2022.

* התיקו האחרון של בית"ר ירושלים היה באצטדיון בחיפה (0:0 ב-19 בפברואר מול הפועל חיפה). מאז, כל 17 משחקי הליגה שלה הגיעו להכרעה: שבעה ניצחונות ו-10 הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: חיפה

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully