וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נואשת לנקודות, פוליאקוב יוסט לקישור הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 9.12.2023 / 21:53

נועלת הטבלה, היחידה שלא ניצחה העונה, תחזיר ל-11 את נידם ודהן. הבלם הבלארוסי יוסט לקישור, בן הרוש ואליהו יהיו המגנים, אך מי מהם יחליף בשמאל את אורן ביטון המוצהב? (א', 19:30, ספורט3)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר ההפסד בדרבי הירושלמי, כשהיא היחידה ללא ניצחון העונה ועם שתי נקודות מ-21 אפשריות, הפועל ירושלים תארח מחר (ראשון, 19:30, ספורט3) את הפועל חיפה בתקווה לשנות את המאזן ולאסוף שלוש נקודות בטדי.

זיו אריה מתכנן שני שינויים ביחס להרכב שפתח בדרבי: נדב נידם ישחק בקישור על חשבון אופק ביטון הפצוע ואילו בכנף עידן דהן יתפוס את מקומו של מתן חוזז, ששוב לא הצליח להרשים. מי שעדיין לא כשירים ולא יעמדו לרשות המאמן הם הזרים אונדז'יי באצ'ו וילה דאון.

נדב נידם הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יתפוס את מקומו של אופק ביטון. נדב נידם/ברני ארדוב

הפועל חיפה

בלמה הבלארוסי של הפועל חיפה, דניס פוליאקוב, צפוי לפתוח מחר בהרכבה של הקבוצה, אך ככל הנראה בעמדת הקשר האחורי. אמנם רוני לוי מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים כשבמצב כזה פוליאקוב כמובן יהיה חלק משלישיית הבלמים, אך ההערכה שהבלארוסי יפתח דווקא בעמדת הקשר האחורי. פוליאקוב ייכנס להרכב על חשבונו של איתמר נוי שלפי התרגולים יהיה מחוץ להרכב.

אורן ביטון שסוחב חמישה כרטיסים צהובים ייעדר מהמפגש. כזכור, מהעונה ביטלו בהתאחדות את התקנה שהייתה גורמת לשחקן עם חמישה צהובים לשחק במשחק שאחרי ולהיעדר מזה שאחריו וכעת ההרחקה היא מיידית במשחק הבא כך שביטון ייעדר מול הפועל ירושלים . מי שיחליפו בהרכב יהיה ינון אליהו כשלוי מתלבט אם אליהו או נועם בן הרוש יפתחו בעמדת המגן השמאלי.

מוחמד קמארה ייעדר כמובן גם הוא מהסגל, לפחות לפי התרגולים איתי בוגנים יפתח שוב על הספסל . "אחרי התיקו המאכזב מול הפועל פתח תקוה, חשוב לנו לנצח כדי להראות שאנחנו ממשיכים ביציבות שלנו", אמר שחקן בקבוצה, "הפועל ירושלים היא חיה פצועה ואסור לזלזל בה אפילו לרגע".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
ינון אליהו שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
באיזה צד של ההגנה יפתח? ינון אליהו/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל ירושלים ניצחה את הפועל חיפה בשני משחקי חוץ ב-2021/22, אבל בבית לא גברה עליה מאז הגלגול הקודם של המועדון. זה קרה באפריל 1988, כאשר שתי הקבוצות שיחקו בפלייאוף העליון של הליגה הארצית. שוקו נומדר ומישל דיין סידרו 0:2 בימק"א, בעונה בה הירושלמים חזרו לליגה הבכירה ואילו החיפאים איבדו את הכרטיס השני לטובת הפועל טבריה.

* ניצחון הבכורה של רוני לוי כמאמן הפועל חיפה היה 0:1 על הפועל ירושלים בסיבוב הראשון של העונה הקודמת והוא ללא הפסד מולה עד כה: שלושה ניצחונות ותיקו.

* הפועל ירושלים עדיין לא שמרה העונה על שער נקי ואילו הפועל חיפה כבשה בכל שבעת המחזורים.

* הפועל חיפה עם מאזן חוץ מושלם העונה. ארבעה ניצחונות חוץ רצופים באותה עונה? את זה היא לא עשתה מאז נובמבר-דצמבר 2018. אגב, בצירוף מחזורי הסיום בעונה שעברה, הרצף הוא של חמישה ניצחונות חוץ.

* בחיבור העונה שעברה, הפועל ירושלים ברצף של 12 משחקי ליגה ללא ניצחון: 10 הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם כבשה בחצי השעה הראשונה. השער הכי מוקדם שלה היה בשבוע שעבר, כשאופק ביטון העלה ל-0:1 מול מכבי תל אביב בדקה ה-40.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: טדי

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully