וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ נעצרה אחרי שישה ניצחונות, רמת השרון עלתה לפסגה

האלופה מעדה בתום המחזור השביעי בליגת העל בכדוריד, כאשר סיימה ב-34:34 בחולון. מי שהייתה סגניתה ניצלה זאת עם 31:41 על נס ציונה. הפועל אשדוד ניצחה בהרצליה

מחוץ לקווים, 7.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אלופת המדינה בכדוריד מכבי ראשון לציון נעצרה לראשונה אחרי שישה ניצחונות רצופים בליגה, כשסיימה ב-34:34 מול מ.כ. חולון. א.ס rמת השרון ניצלה זאת כשהשיגה ניצחון שישי ב-31:41 על א.כ. נס ציונה ועלתה למקום הראשון בזכות הפרש השערים. ביום שישי הבא השתיים שעם 13 נקודות ייפגשו ב'בית מכבי' למשחק מסקרן במסגרת המחזור השמיני. השלישית בטבלה, הפועל אשדוד, סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה, השיגה ניצחון שישי בשבעה משחקים עם 26:32 בחוץ על בני הרצליה.

השחקנים והצוותים במפגש בין מכבי תל אביב להפועל רמת גן נאלצים להתפנות למרחב מוגן לפני הפתיחה בעקבות האזעקות. מיקי שם טוב, אתר רשמי
אזעקה נשמעה בתל אביב, שחקני מכבי ת"א והפועל ר"ג נכנסו למרחב מוגן/אתר רשמי, מיקי שם טוב

מ.כ חולון - מכבי ראשון לציון 34:34

האלופה פתחה מצוין עם מהלכים נהדרים של ירמי סידי ושערים של נדב ניזרי שהעלו אותה ל-3:9 כבר בדקה ה-12. אור לוי, אור ממן וריף כהן הכניסו את קבוצתם למשחק, והקטינו למינוס 3 במחצית. חולון המשיכה במומנטום בפתיחת המחצית השנייה. עמית ריינסברג ואור לוי קבעו שיוויון 19:19 (35'). פטריק אובינה עם מהפך, ואור לוי העלה ל-19:21 - שהוביל לפסק זמן של ג'ו מתתיה. לוי במחצית שנייה אדירה העלה ל-26:30 (49'). גמור? ממש לא. האלופה החלה בחזרה. גיא גרא עם שני שערים וגרדימיר צ'נבסקי עם שתי עצירות ברציפות הקטינו ל-33:34 - שתי דקות ו-14 שניות לסיום. לואיק בקסו מחולון ספג הרחקה, צ'נבסקי סיפק עוד עצירה ואיבן קראצ'יץ' סחט פנדל - אותו הבקיע סידי 55 שניות לסיום וקבע שיוויון 34:34. חולון לא הצליחה להכריע - והמפגש הנהדר הסתיים בשיוויון. אור לוי סיים משחק נהדר עם 14 שערים, גיא גרא ונדב ניזרי עם 7 שערים כ"א הובילו את האורחת.

א.ס רמת השרון - א.כ נס ציונה 31:41

אחרי מחצית ראשונה שהייתה בעיקר מטווח שערים, החלה במחצית השנייה הבריחה של רמה"ש בזכות צמדים של אוראל נחמני ורם טורקניץ שקבעו פלוס 8. עמית מוטולה בצמד שערים רצופים העלה ל-25:36 עם הכניסה לעשר הדקות האחרונות. הטייגרים קיזזו בהפרש, אבל בחצי הדקה האחרונה לאונרדו דה אלמיידה ונחמני דאגו לסגור ניצחון שישי בהפרש דו ספרתי עבור הקבוצה של עידן מימון. עבור נס ציונה היה זה הפסד רביעי, אחרי שני משחקים שבהם צברה 3 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
אמיר שניידר שחקן הפועל ראשון מול יובל ימנר מאס"א תל אביב. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
אמיר שניידר עולה גבוה/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מכבי קרית מוצקין - הפועל קרית אונו 36:29

קרית אונו משיגה שתי נקודות ראשונות ונחלצת מהמקום האחרון. בעשר הדקות האחרונות אונו הייתה מפוקסת יותר - מילוש סאביץ', אופיר כהן וקובי בזק העלו אותה ל-29:26, לצד יכולת נהדרת של איליי ליבגוט שנכנס וסיפק 4 עצירות. סאביץ' והאקס שלה - פיליפ לאובץ העלו ל-32:27, ואסף שני הצעיר מקבוצת הנוער - כבש צמד שערים מהפינה והשלים ניצחון חוץ חשוב מאוד עבור הקבוצה שמודרכת ע"י רועי סאסי.

בני הרצליה - הפועל אשדוד 32:26

סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה מממשיכה בפתיחת העונה הטובה שלה. הרצליה, שוב בהרכב חסר, סיפקה פייט, אבל רשמה הפסד שלישי ברציפות תוך שבוע. ועוד נתון מדהים - מאז שפיליפ אירוביץ חזר מהלחימה בעזה בתחילת השבוע שעבר - הוא כבש ב-3 המחזורים האחרונים 17 שערים! ברק קרמון הוביל את הרצליה עם 8 שערים.

אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון 29:25

האדומים נחלצו מפיגור במחצית - ומשיגים ניצחון נוסף שמעלה את מאזנם ל-10 נק' במקום החמישי. אס"א נותרת עם 2 נק'. ניתן זהבי בלט באס"א וכבש 9 שערים. כובשים בולטים נוספים - עידו בדור הוסיף 5, יובל ימנר 4, שחר לוסטיגמן 3. קובי כהן עם 13 עצירות. אמיר שניידר, שנמצא בכושר מצוין, כבש 11 שערים לזכות הפועל ראשל"צ. אסף שרון הצעיר עם עוד משחק נהדר ו-5 שערים. אולג אסטרשפקין משלים את החזרה שלו מפציעה - והבקיע 3 שערים. ליאור קפלן סיים עם 18 עצירות ב-42%.

מכבי תל אביב - הפועל רמת גן 32:36

הצהובים משיגים ניצחון חשוב שמעלה אותם למקום השישי (עם 7 נק') - מקום שמוביל אל הבית העליון. מנגד, סוגרת הטבלה, הפועל ר"ג - נותרת על קו האפס עם הפסד שביעי. הרבו לכבוש למכבי ת"א: טל הרשקוביץ 9, יפתח דהן 6, שניר נציה ואורן רווה 5 כ"א. לוקה ראדוביץ' סיים עם 10 עצירות. קסם עמיאל עם עוד משחק בדאבל פיגרס - 12 שערים, שלא הספיקו לר"ג.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully