וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 5 רצוף בכל המסגרות: 66:90 להפועל ת"א על גליל עליון

סגנית האלופה התגברה בקלות על הסגל החסר של החבורה מכפר בלום, הורד בלט עם 19 נקודות וגיל בני הוסיף 15. 14 לאמסלם מנגד. ניצחון בכורה להפועל באר שבע 76:90 שאיבדה את המאזן המושלם

מחוץ לקווים, 7.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

שני משחקים נערכים היום (שבת) בליגת העל בכדורסל. בראשון, הפועל תל אביב טיילה לניצחון חלק על הפועל גליל עליון. לאחר מכן, חגגה הפועל באר שבע ניצחון בכורה העונה, וקלקלה את המאזן המושלם של עירוני נס ציונה.

שלט ביציע היכל קבוצת שלמה בקריאה להחזרת החטופים מעזה. ברני ארדוב
גם בדרייב אין קוראים להשבת החטופים/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל גליל עליון 66:90

אחרי יותר מחודשיים, סגנית האלופה חזרה לאולמה הביתי ורשמה את הניצחון השני שלה בליגה, שסגר שבוע מוצלח בו גברה הפועל תל אביב גם על באר שבע וצדביטה לובליאנה. המארחת הניחה על כסאות היציע חולצות עם שמות אוהדיה שנרצחו ב-7 באוקטובר או נפלו בלחימה מאז.

קסבייר מנפורד ובראיין אנגולה הצטרפו לסגל האדום, אחרי שרק קייל אלכסנדר וג'יילן הורד שיחקו מבין הזרים במשחק הליגה הקודם. צמד שחקני הקו האחורי בהחלט עשה הבדל, אבל גם כך היה כמעט בלתי אפשרי לקבוצה של ברק פלג להתמודד עם סגל דליל כל כך, שכלל את ג'יימס פלדין כזר היחיד.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יילן הורד 19 (7/9 ל-2, 2 חסימות), גיל בני 15 (6/7 ל-2), קסבייר מנפורד 13 (5 אסיסטים), תומר גינת 12, בראיין אנגולה ובר טימור 11 כל אחד, עידן זלמנסון 5, קייל אלכסנדר 4 (11 ריבאונדים).

קלעו להפועל גליל עליון: לוטן אמסלם 14 (6 ריבאונדים), ליאור קררה וג'יימס פלדין 13 כל אחד, רועי הובר 10 (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים), מירון רוינה (11 ריבאונדים) ויהל פלג 6 כל אחד, חן גיא ודניאל רוזנבאום 2 כל אחד.

עוד בוואלה!

ברק פלג: "המנהלת יושבת במגדל השן בת"א ולא מבינה את מצבנו"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב בראיין אנגולה ליד שחקן הפועל גליל עליון יהל פלג. ברני ארדוב
משחק ליגה ראשון. בראיין אנגולה/ברני ארדוב

רבע 1:

אנגולה פתח עם 5 נקודות ואסיסט לשלשה של טימור שקבעה 0:8, קררה קלע שלשה ראשונה לצפוניים ורוינה הוסיף סל, לפני שאלכסנדר וגינת הגדילו ל-5:14 עבור האדומים. פסק זמן של פלג וקליעות עונשין של אמסלם לא עצרו את המומנטום, כשגינת עם שלשה ואסיסט לטימור הוביל ל-7:21. קררה צלף עוד אחת מרחוק ואמסלם הוסיף לעצמו 2, גינת ובני שמרו על הפער ויהל פלג עלה על הלוח. הורד חתם את הרבע ב-14:27 למארחת.

ליאור קררה, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
מהבולטים בגליל עליון. ליאור קררה/ברני ארדוב

רבע 2:

פלדין קלע שלשה, אבל הורד להט ובעזרת אסיסט של מנפורד הטביע בדרך ל-16 הפרש. פלדין והובר קירבו קצת את גליל עליון, יהל פלג אפילו גרם לפרנקו לבקש פסק זמן, אך אחריו גינת וטימור העלו את הפער ל-28:45. אנגולה הרים את הורד לאליי אופ נוסף, קררה הגיב במהלך של שלוש נקודות וצימק ל-49:33 בהפסקה.

תומר גינת, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דומיננטי בצבע. תומר גינת/ברני ארדוב

רבע 3:

רוינה והובר שלחו את הפועל תל אביב לפסק זמן, מנפורד התעורר אבל המומנטום של האורחת נמשך - אמסלם ורוינה צימקו ל-56:45. מנפורד דייק מחוץ לקשת, אלא שפלג ופלדין הורידו למינוס 9. גינת ובני הרגיעו וביחד עם הורד הרחיקו בחזרה את המארחת להפרש מבטיח, 52:67 לקראת 10 הדקות האחרונות.

שחקן הפועל תל אביב גיל בני זורק ליד שחקן הפועל גליל עליון חן גיא. ברני ארדוב
משחק נהדר היה גם לגיל בני/ברני ארדוב

רבע 4:

בני הגיע לספרות כפולות והמשיך את הריצה, פלדין והובר שיפרו את האחוזים מבחוץ, אבל הורד התחיל להשתלט על המשחק עם מהלכים גדולים בשני צידי המגרש, כולל דאנק אדיר במתפרצת, 58:76. אמסלם לא הרים ידיים והמשיך לנסות להחזיר את קבוצתו, אלא שהמארחת הניעה כדור היטב ועם שלשה של טימור וקליעות עונשין של הורד הגדילה עוד קצת, 62:83. שני המאמנים הלכו עמוק לספסל, דניאל רוזנבאום וחן גיא עלו על הלוח, בני הוסיף עוד 2 מהקו, אביב ארונוב עלה להופעת בכורה בבוגרים בגיל 15 ובסיום 66:90 להפועל תל אביב.

חואקין שוכמן, הפועל באר שבע. דני מרון
ניצחון בכורה. שוכמן/דני מרון

הפועל באר שבע - עירוני נס ציונה 76:90

בשעה טובה ומוצלחת, ניצחון בכורה בליגה לקבוצה מבירת הנגב. מנגד, נס ציונה - היחידה שעמדה על 0:3 ערב המחזור - עם הפסד ראשון העונה.

נס ציונה כבר הוליכה 11:20 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 15:20, כשבשני הוליך אותה יאיר קרביץ' ל-26:39. באר שבע לא אמרה נואש ובמחצית עמד היתרון הכתום על 37:41 בלבד, כשברבע השלישי הושלם המהפך. עם העליה לרבע האחרון הוליכו הבאר שבעים 59:61, ושם דאג ג'קינן גארט וחבריו ללחוץ על הדוושה ולהבטיח את הניצחון. זה נגמר ב-76:90.

קלעו להפועל באר שבע: ג'קינן גאנט 32 (4 מ-4 ל-3), חואקין שוכמן 16, איגור קולשוב 13, גרנט שרפילד 10, גלעד לוי 8 ו-9 ריבאונדים, רון ציפר 5, איירה לי 4, רועי פריצקי 2. נטע סגל שותף (28 דקות) ולא קלע.

קלעו לנס ציונה: ג'רום מיינסי 16, יאיר קרביץ 13 (2 מ-9 מהשדה), ראלי אולקינס 12, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'קובי בויקינס 10, איתי שגב 10 ו-9 ריבאונדים, צוף בן משה 7, אייזאה ווייטהד 7 ו-6 איבודים, תומר לוינסון 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully