וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש המרגש: גל וטל גולדשטיין ביקרו באימון מכבי תל אביב

אחרי ששוחררו משבי חמאס והובטח להם שיבקרו באימון קבוצתם האהודה, האחים זכו לחוויה המרגשת בקרית שלום

עולם הספורט בישראל ממשיך להתנהל על רקע המלחמה: עדכונים שוטפים.

גל וטל גולדשטיין מבקרים באימון מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כמה טוב שבאתם הביתה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

14:00: לפני כשבועיים גל, אגם, טל ואמם חן גולדשטיין שוחררו משבי חמאס 51 ימים אחרי שנחטפו. עם חזרת בני המשפחה, שהינם אוהדי הקבי תל אביב, השחקנים לא הסתירו את ההתרגשות בזמן שקיבלו את הבשורה בעודם בסרביה.

היום (שישי) התארחו באימון מכבי גל וטל מלווים בבני משפחה והשחקנים, כמו גם הצוות המקצועי והמאמן רובי קין, קיבלו את פניהם בחיבוק חם, שוחחו איתם והפכו אותם לחלק בלתי נפרד מהאימון עצמו. גל וטל שוחחו עם השחקנים והמאמן, צפו באימון ובסיומו אף נטלו בו חלק. בנוסף, כמובטח, קיבל גל את כפפות השוער והחולצה החתומה. טל, שמחר יחול יום ההולדת שלו, חגג עם השחקנים ויחד עם הקפטן, שרן ייני שחוגג היום.

לרגל שבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים התקיים בתל אביב מסע אלונקות ביוזמת עמותת איתן כל אחד יכול לזכרן של נויה דן ורות פרץ ז"ל שנרצחו ב-7 באוקטובר. איתן כל אחד יכול, אתר רשמי
לרגל שבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים התקיים בתל אביב מסע אלונקות ביוזמת עמותת איתן כל אחד יכול לזכרן של נויה דן ורות פרץ ז"ל שנרצחו ב-7 באוקטובר/אתר רשמי, איתן כל אחד יכול

8:00: לרגל שבוע המודעות לאנשים עם צרכים מיוחדים התקיים הבוקר (שישי) בתל אביב מסע אלונקות ביוזמת עמותת איתן כל אחד יכול לזכרן של נויה דן ורות פרץ ז"ל שנרצחו ב7 באוקטובר.

במסע לקחו חלק למעלה מ-100 משתתפים, חלקם מתאמני עמותת איתן, צעירים עם צרכים מיוחדים, שיצאו למסע לזכרן של הצעירות עם צרכים מיוחדים שנרצחו ב7 באוקטובר. בסיום המסע התקיימה הדלקת נר שני של חנוכה.

יניב בניאן, מנכ"ל שותף של עמותת איתן כל אחד יכול: "היה מרגש לראות את העוצמה הגדולה במסע שיצאנו אליו. היה לנו חשוב לזכור ולהזכיר שבשבת השחורה נרצחו גם אנשים עם צרכים מיוחדים ושלעולם לא נשכח אותן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully