וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי לא השתתף באימון מכבי חיפה, הפציעה של עלי מוחמד לא חמורה

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 13:12

בקבוצה חששו שהקשר, שנפצע מול ויאריאל, ייעדר תקופה משמעותית אך הוא עשוי להתאמן כבר בשבת עם חבריו לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:30). שרי עדיין לא חזר, גולדברג עשוי להיות כשיר

תקציר: ויאריאל - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

אנחת רווחה במכבי חיפה, אחרי שבבדיקה שערך עלי מוחמד לא נמצאו ממצאים מיוחדים. אחרי שהקשר נפצע במשחק מול ויאריאל, בחיפה חששו שיהיה מדובר בפציעת שריר שתשבית משמעותית את מוחמד - אך לאחר הצילום ישנה אופטימיות בקבוצה.

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה לפני סמואל בראון שחקן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
חוליה חשובה. מוחמד/מאור אלקסלסי

לאחר הבדיקה שוחח מוחמד עם הצוות המקצועי והרפואי ובהחלטה משותפת הקשר ינסה מחר להתאמן עם הקבוצה ואז יוחלט אם יהיה כשיר למשחק מול ביתר ירושלים (ראשון, 20:30). בקבוצה לא יסכנו את מוחמד אם יבינו שהוא לא כשיר במאת האחוזים.

גם הבלם שון גולדברג עשוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים. גולדברג ינסה כבר היום להתאמן ואז יתברר האם יוכל לעמוד לרשותו של דגו.

שחקן בכיר נוסף שנעדר מהאימון היום הוא צ'ארון שרי. השחקן עדיין לא חזר לארץ והבהיר לירוקים שיחזור במהלך היום. אם שרי יחזור כפי שמצפים בחיפה במהלך היום, הוא יערוך כבר עם הקבוצה את האימון מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דיווחים בקרואטיה: היידוק ספליט רוצה את פיירו

בקרואטיה מדווחים כי היידוק ספליט, אחד ממועדוני הכדורגל הבכירים במדינה, רוצה לצרף את פרנזי פיירו, חלוץ מכבי חיפה, ואף טוענים שהוא "רוצה לעזוב את מכבי חיפה בגלל המצב בישראל". על פי הדיווח, בקבוצה עובדים על חיזוק והיא "בחרה" בפיירו, שהיה מבוקש גם אצל היריבה דינמו זאגרב.

קשה להאמין שהקרואטים יכולים לעמוד בשכר של פיירו, שלאחרונה כתב אחרי "פרשת השלט" שהזרים של מכבי חיפה לא הרימו: "להיות זר בקבוצה הזו זה דבר לא קל בצל המצב. אנשים לא מבינים מה אנחנו עוברים מחוץ לישראל. לכולנו הייתה אפשרות להישאר בחו"ל, אבל החלטנו לחזור לישראל בלי המשפחות שלנו ובלי לדעת מה יקרה. ספגתי הרבה עלבונות בחשבון האינסטגרם שלי בעקבות המשחק אתמול. אנשים איימו עלי ועל המשפחה שלי. אתם יכולים לומר מה שתרצו בתגובות ובהודעות, זה בסדר כי אתם לא מכירים אותי. אני אשאר מרוכז ואעזור לקבוצה שלי בכל מקרה ובכל דרך שאוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully