וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מחפשת פתרונות לכושר המשחק והביטחון הירוד

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 9:44

במועדון מזהים ירידת ביטחון אצל חלק ניכר מהשחקנים ולא בונים על חלון ההעברות של ינואר. ניב פליטר עשוי לקבל הזדמנות מול מכבי נתניה, כאשר ברדה שוקל כמה שינויים. אליאסי ימשיך בשער

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 2:1/פלייר

אחרי ההפסד הביתי לבני סכנין, שלא היה בתכנון בכל קנה מידה, בהפועל באר שבע שוברים את הראש על מציאת פתרונות לשלל הבעיות שיש כרגע בקבוצה. המאמן, אליניב ברדה, לא שוחח אתמול עם השחקנים והיום נתן להם יום מנוחה, גם פיזית וגם כדי לנקות את הראש. במועדון מזהים ירידת ביטחון אצל חלק ניכר מהשחקנים, שמביאה לתנודות מאוד גדולות ביכולת תוך כדי המשחק.

כמו כן, שחקנים רבים רחוקים מאוד מכושר המשחק שלהם, גם בשל מה שעובר על המדינה וגם בגלל שהם לא התאמנו בצורה מסודרת. בנוסף, העובדה שהקבוצה איבדה שחקני מפתח כמו שגיב יחזקאל ורמזי ספורי, ולא הצליחה למלא עדיין את השורות במחליפים ראויים, ניכרת.

ניב אליאסי שוער הפועל באר שבע. דני מרון
ימשיך לעמוד בין הקורות. ניב אליאסי/דני מרון

אף שחלון ההעברות בחודש הבא, בקבוצה רחוקים מלהסתמך עליו. יש מקום לשני זרים חדשים, אבל ההתמקדות תהיה לנסות ולהוציא הרבה יותר מהסגל הקיים. בתוך כך, ייתכנו שינויים כבר ביום שני מול מכבי נתניה, כאשר המגן הימני ניב פליטר צפוי לקבל הזדמנות. ניב אליאסי ימשיך בשער. שי אליאס מורחק בחמישה צהובים וייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully