וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק שיעלה אותה לצמרת? דיברתולומאו שוב לא בסגל מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 14:19

מכבי תל אביב תתארח אצל וירטוס בולוניה (21:30) ותרצה לעלות לרצף של שלושה ניצחונות ולהתבסס בצמרת היורוליג. בונזי קולסון: "יש להם עונה טובה מאוד עד כה"

מחוץ לקווים, 7.12/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב תנסה להשלים הערב (שישי, 21:30) לראשונה העונה ניצחון שני בשבוע הכפול של היורוליג כשתתארח בצפון איטליה אצל וירטוס בולוניה. הצהובים, שניצחו שלשום את וילרבאן בצרפת, מגיעים למשחק מהמקום השישי ערב המחזור עם שבעה ניצחונות וחמישה הפסדים, כשבולוניה מדורגת במקום השלישי עם שמונה ניצחונות וארבעה הפסדים.

מכבי ערכה אמש את האימון המסכם בבולוניה, כשהאווירה בקבוצה השתפרה משמעותית אחרי הניצחון בצרפת. במועדון הודו כי הניצחון על וילרבאן שחרר קצת את התחושות שעדיין היו לא נוחות אחרי התבוסה לריאל מדריד, והשחקנים הודו כי מגיעים למשחק הקרוב עם הזדמנות לעשות צעד משמעותי במאבקי הפלייאוף.

טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה. GettyImages
השחקן הכי מסוכן של בולוניה. טוקו שנגליה/GettyImages

"יש לבולוניה עונה טובה מאוד עד כה", אמר בונזי קולסון, "יש להם הרבה שחקנים מוכשרים בסגל וכמה שחקנים ותיקים שמשחקים כמה שנים. זה הולך להיות עוד קרב. הם בדיוק ניצחו את ברצלונה, אנחנו ניצחנו את וילרבאן ושתי הקבוצות רוצות להאריך את רצף הניצחונות. זה יהיה משחק טוב".

"מצפה לנו משחק קשה, עוד משחק חוץ לעיני קהל שזה נחמד", התייחס ג'ייק כהן למפגש הצפוי, "הם קבוצה טובה מאוד שמשחקת היטב, הם מעלינו בטבלה, אז נצטרך להביא את המיטב שלנו ולתת את המשחק הכי טוב שלנו כדי לצאת עם ניצחון".

ג'ון דיברתולומיאו סופית לא יהיה בסגל לאור רגישות אחרי הפציעה במפשעה. מכבי תגיע במהלך השבת בחזרה לישראל כחלק מההכנה לקראת משחק הליגה הראשון שלה העונה, נגד בני הרצליה בחוץ ביום שני. במועדון העריכו בימים האחרונים כי שלושה או ארבעה זרים ישובו עם הקבוצה ארצה, בעוד מספר דומה ימשיך לבסיס האירופי של הקבוצה בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully