וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון עשה היסטוריה, האם: "MVP? זו בכלל לא צריכה להיות שאלה"

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 9:19

רגע לפני שהוא חוגג 39, המלך סיפק מספרים חסרי תקדים ב-23 דקות בלבד ורשם 0 איבודים. לברון הצטנע, מאמנו התמוגג: "אין כמוהו"

בסוף השנה יחגוג לברון ג'יימס יום הולדת 39 ובעונתו ה-21 ב-NBA נראה שלא רק שהכוכב המזדקן דועך, הוא ממשיך לשדרג את עצמו ביעילות פשוט מדהימה. הבוקר קינג ג'יימס הוליך את קבוצתו לגמר הגביע בלאס וגאס עם 89:133 מדהים על ניו אורלינס החזקה במשחק שבו לברון רשם מספרים מופלאים אפילו ביחס לסטנדרטים של עצמו. לברון הפך לראשון בהיסטוריה שקולע לפחות 30 נקודות, עם 5 ריבאונדים ואסיסטים ב-23 דקות או פחות. המלך סיים את המשחק הזה עם 8 אסיסטים ומדד פלוס מינוס של פלוס 36, משהו שנראה די שגרתי עבורו.

לברון חיסל את הפליקנס ברבע השני עם שלוש שלשות בדקה, כשהקהל יוצא מגדרו. לברון קלע 18 רק ברבע השני וחגג על זאיון וויליאמסון בן ה-23 שהיה חסר אונים מולו והוכיח, שוב, שהגיל הוא רק תרגיל עבורו.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
ממשיך לשכתב את ההיסטוריה. לברון ג'יימס/רויטרס

"המאמן שלי הזכיר לי שמעולם לא שיחקתי בטורניר פיינל פור לפני כן", אמר לברון לאחר המשחק, "הייתי חלק מטורניר כזה בעבר, אבל אף פעם לא עם שחקני NBA על מגרש NBA. זו חווייה אחרת בהחלט עבורי. מגרשים 'מגניבים' לא מטרידים אותי. הטורניר הזה טוב אלינו בינתיים, אבל אנחנו צריכים 'לסיים את ארוחת הבוקר שלנו ביום שבת'".

"אני חושב שאנחנו מתחילים להרגיש מה אנחנו צריכים כדי לנצח משחקים, להיות עקביים", הוסיף לברון, "מבחינה הגנתית אנחנו משתפרים מאוד. ככה אנחנו צריכים לשמור בכל ערב, עם הגנה כזו נמשיך לנצח".

אחרי שהלא אמריקאים ב-NBA שלטו בליגה בשנים האחרונות, אחרי שיאניס אנטטוקומפו וניקולה יוקיץ' הוליכו את מילווקי ודנבר לאליפויות וגם חילקו ביניהם את תואר ה-MVP יחד עם ג'ואל אמביד, האם לברון ג'יימס ייקח השנה את התואר כשהוא בגיל 40? "אין בכלל שאלה", אמר לאחר המשחק דרווין האם מאמן הלייקרס כשנשאל האם לברון ראוי לתואר, "עם איך שהוא משחק,עם האנרגיה שבה הוא משחק? מבחינתי זה לא נתון לויכוח בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully