וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הקופה אמריקה: בית קל לארגנטינה, בית קשה לברזיל

האלופה שובצה לבית ד' עם פרו, צ'ילה וקנדה או טרינידד וטובגו. הברזילאים המקרטעים יחד עם קולומביה ופרגוואי. ארה"ב עם אורוגוואי

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

לא רק האולימפיאדה והיו ייערכו בקיץ הקרוב. גם הקופה אמריקה ייפתח בארה"ב ב-20 ביוני והיום (שישי) התפרסמו הבתים של הטורניר. ארגנטינה אלופת העולם ואלופת דרום אמריקה שובצה לבית א' הנוח למדי שבו היא תשחק יחד עם פרו, צ'ילה וקנדה או טרינידד וטובגו. פרו וצ'ילה נועלות את הבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל ונמצאות בתקופה רעה. אם היא תעלה, קנדה תהיה פייבוריטית למקום השני בבית הזה עם שני כוכבים כמו אלפונסו דייויס וג'ונתן דייויד. ארגנטינה צפויה לטייל מהמקום הראשון.

ברזיל, שנמצאת במשבר גדול וסובלת מפציעות של שחקני מפתח כמו ויניסיוס וניימאר, שובצה לבית ד' עם קולומביה החזקה, פרגוואי והונדורס או קוסטה ריקה. מקסיקו שובצה לבית ב' עם אקוודור, ונצואלה וג'מייקה, בעוד שארה"ב המארחת קיבלה בית די נוח עם אורוגוואי החזקה, אך גם פנמה ובוליביה החלשות והיא מועמדת להעפיל מהבית הזה יחד עם הקולומביאנים. אגב, לפי סידור ההגרלה, ארגנטינה יכולה לפגוש את ברזיל רק בגמר, כפי שקרה לפני שנתיים בגמר בברזיל.

ההגרלה המלאה

ליונל סקאלוני מאמן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
עדיין שוקל את עתידו. סקאלוני/GettyImages

אגב, עוד לפני ההגרלה, ליאונל סקאלוני המאמן שהוליך את ארגנטינה לזכייה במונדיאל, התייחס שוב לעתידו ואמר: "אני כאן בגלל שאני עדיין המאמן, אבל אני עדיין חושב על זה. אמרתי אחרי המשחק מול ברזיל שכרגע אני חושב אם להתחיל מחדש או לא. השחקנים צריכים מאמן עם כל התשוקה והאנרגיה ברמה הזו".

המאמן דיבר גם על השמועות למשבר ביחסים עם נשיא ההתאחדות טאפיה ואמר: "היחסים שלי עם טאפיה תמיד היו מושלמים. אנחנו צריכים לחשוב על ההחלטה הכי טובה עבור הנבחרת הזו. דיברתי עם מסי אחרי המשחק מול ברזיל, יש לי יחסים מעולים גם איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully