וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתפתל: בקבוצה חושדים - העובד גנב 22 מיליון דולר

אמיט פאטל (כן, זה השם) חשוד שכמנהל כספים של קבוצת הפוטבול ג'קסונוויל ג'אגוארס גנב מהמועדון סכומי עתק. איך הוא עשה את זה?

אמיט פאטל שחשוד בהעלמת 22 מיליון דולר מג'קסונוויל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמיט פאטל שחשוד בהעלמת 22 מיליון דולר מג'קסונוויל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאיש שבתמונה קוראים אמיט פאטל, ואם אתכם השם שלו מצחיק, בקבוצת הפוטבול ג'קסונוויל ג'אגוארס לא ממש מעלים חיוך. פאטל, אמריקני ממוצא הודי, נחשד כי גנב 22 מיליון דולר מהקבוצה בזמן ששימש בה מנהל כספים מ-2018 עד השנה.

מתביעה שהוגשה לבית המשפט בג'קסונוויל ופרטיה נחשפו ב"את'לטיק", פאטל ניצל את הגישה שלו לכרטיס האשראי של המועדון, שנועד לכיסוי הוצאות לגיטימיות במסגרת העבודה, כדי להקים לעצמו מועדון פרטי של הנאות. בין היתר הוא מימן לעצמו טיסות יקרות, רכש בתים ורכבים וסידר לעצמו חיי תענוגות וחדרי מלון און דה האוס.

איך הוא עשה את זה? הגישה המורשית לכרטיס האשראי הווירטואלי סייעה לפאטל לבצע רכישות הונאה. הוא הסתיר את העסקאות על ידי סימון ידני כ"עסקאות חוזרות" כגון קייטרינג, כרטיסי טיסה, דמי מלון וכו', ולאחר מכן ניפח את הסכום כדי לזייף דוחות כספיים. הוא הכניס סכום שעשוי להיראות אמין, אבל רשם גם עסקאות פיקטיביות שמעולם לא התרחשו. בכך, בעצם, "סגר את הפער" בין כמות ההוצאות הרשומות לאלה שבוצעו בשם הקבוצה בפועל.

בג'קסונוויל שחררו הצהרה ששמה דגש דווקא על הצד הספורטיבי, והבהירו כי לפאטל לא היה חלק מקצועי בקבוצה והוא לא גנב מידע שעלול לשמש את יריבותיה. עבודתו של פאטל הופסקה בפברואר השנה וכעת המקרה נמצא בחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully