וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנס ומשחק ללא קהל: העונש של בשיקטאש על פציעת ים מדר

ההתאחדות הטורקית בכדורסל הודיעה כי בעקבות זריקת החפצים שפצעה את עינו של הגארד הישראלי של פנרבחצ'ה, הקבוצה תיקנס ב-10 אלף יורו ותארח מול יציעים ריקים

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה נפגע מחפץ שהושלך/טוויטר

המחזור ה-10 בליגה הטורקית בכדורסל היה סוער במיוחד אחרי שאוהדי בשיקטאש זרקו חפצים אל עבר הפרקט במשחק של קבוצתם נגד פנרבחצ'ה של ים מדר. הגארד הישראלי נפגע בפניו מחפץ, דימם ונזקק לטיפול רפואי. המשחק הופסק באותו רגע, אך בהמשך מדר חזר ופנר הפסידה 68:64 במה שהרגיש למאמנו של הישראלי, איטודיס, כחסר משמעות: "ים מדר יכול היה לאבד את העין. צריך לזהות את האנשים שגרמו לזה במצלמות ולהכניס אותם בכלא. אי אפשר לדבר רק על כדורסל כרגע. השחקן שלי נפצע וירד לחדרי ההלבשה, היינו זקוקים לו".

חמישה ימים אחרי התקרית המכוערת, בהתאחדות הטורקית הודיעו כי בשיקטש תיענש על אירוע זריקת החפצים ופציעתו של מדר בקנס של 10 אלף יורו ומשחק רדיוס ללא קהל. עוד הוסיפו בהתאחדות והסבירו כי הענישה היא על זריקת החפצים, קריאות וקללות מצד הקהל הביתי והעובדה כי המדרגות באולם לא נותרו ריקות לפי הוראות הבטיחות של הליגה.

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER, GettyImages
בשיקטאש נענשה על פציעתו. מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER

בהמשך הגיע מדר לישראל על מנת לטפל בפציעה במה שהוגדרה כ"אובדן ראייה חלקי", אך הספיק לחזור בזמן למשחקי קבוצתו ביורוליג השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully