וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומנטום יימשך באיטליה? קטש: "מול בולוניה יהיה הרבה יותר קשה"

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 22:18

אחרי הניצחון הדרמטי בצרפת, מכבי תל אביב תפגוש את החבורה של באנקי (ו', 21:30) המדורגת במקום השלישי במפעל, כולל את טוקו שנגליה בעונת שיא. האם ההחלטה לא להאריך את הרוטציה בוילרבאן תשפיע?

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

אחרי הניצחון הדרמטי על וילרבאן בצרפת תפגוש מחר (שישי, 21:30) מכבי תל אביב את וירטוס בולוניה באיטליה במסגרת המחזור ה-13 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השישי עם שבעה ניצחונות וחמישה הפסדים, כשהיריבה החזקה מדורגת במקום השלישי, עם שמונה ניצחונות וארבעה הפסדים.

הצהובים יצאו מעודדים מצרפת לאו דווקא בגלל היכולת, אלא יותר בגלל האופי והביצוע בסוף המשחק. היכולת ההגנתית ממשיכה להיות רחוקה ממרשימה, כשמכבי תל אביב ספגה 91 נקודות, אבל בהתקפה השלישייה המובילה - ווייד בולדווין, לורנזו בראון ובונזי קולסון, היו בשיאם. במועדון יודעים שכדי להפתיע את וירטוס בולוניה בחוץ, הם יצטרכו את השלישייה באותה היכולת.

המאמן עודד קטש בחר לא לעשות רוטציה רחבה מדי במשחק בצרפת, כשהמטרה הייתה ברורה - לצאת לפחות עם ניצחון אחד השבוע, וכך שלושת השחקנים המובילים של הקבוצה שיחקו את מספר הדקות הממוצע שלהם או יותר מכך, ואילו שחקנים כמו ג'יימס ווב, ג'ייק כהן ואנטוניוס קליבלנד, שיכולים לתת מנוחה לשחקני המפתח, שיחקו דקות מועטות יותר. מי שהמשיך לקבל את הקרדיט הוא רפי מנקו שנמצא בכושר טוב לאחרונה.

קטש התייחס למשחק הקרוב של הצהובים: "אנחנו מגיעים למשחק מול בולוניה אחרי ניצחון חשוב. מחר הולך להיות הרבה יותר קשה. זאת קבוצה יותר התקפית, נצטרך להיות מאוד מרוכזים 40 דקות, במיוחד הגנתית, על מנת לנצח את המשחק".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Djordje Kostic, אתר רשמי
מבחן חשוב. קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic

ג'ון דיברתולומיאו היה בדרכו לחזרה לפני המשחק בצרפת, אבל עדיין חש כאבים במפשעה ובמכבי תל אביב לא לוקחים איתו סיכון. הקפטן הוא חלק חשוב בחזרה של הצהובים לליגת העל החל מיום שני הקרוב, ובקבוצה מקווים כי יחלים עד לתחילת השבוע. אחרי המשחק מחר צפויה מכבי תל אביב לקבל את ההחלטה הסופית מי הזרים שישובו איתה במהלך יום שבת ארצה לקראת המשחק נגד בני הרצליה.

עוד בוואלה!

מרקו פה לא: החשבון הפתוח של בלינלי עם מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
בונזי קולסון לצד ג'וש ניבו מכבי תל אביב. Michele Nucci, אתר רשמי
העומס ישפיע? קולסון וניבו/אתר רשמי, Michele Nucci

וירטוס בולוניה עברה זעזוע משמעותי רגע לפני תחילת העונה כשהמאמן סרג'יו סקריולו פוטר ואת מקומו תפס לוקה באנקי המקומי. רבים חשבו כי זאת תהיה נקודה שעשויה לשבור את האיטלקים, אך בפועל וירטוס נמצאת בעונת שיא עם מקום ראשון בליגה המקומית ומקום שלישי ביורוליג.

הכוכב הבלתי מעורער של וירטוס הוא טוקו שנגליה הגיאורגי שרושם העונה 16.5 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק. חוץ ממנו שני שחקנים נוספים קולעים בספרות כפולות, הצלף בן ה-37 מרקו בלינלי, ששיחק ב-2004 בגמר היורוליג נגד מכבי תל אביב, עם 13.4 נקודות ב-44 אחוזים מחוץ לקשת, ושחקן הפנים ג'ורדן מיקי שרושם 10.3 נקודות ו-5 ריבאונדים. שחקנים מובילים נוספים הם הגארד-פורוורד אייזיה קורדנייה עם 8.5 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק, הרכז הוותיק דניאל האקט עם 8.2 נקודות ו-3.8 אסיסטים, הדני גבריאל לונדברג והסרבי אוניין דובריץ.

"מכבי מגיעה אחרי שני ניצחונות, כשזה בצרפת הוכיח שוב שהיא קבוצה חזקה בזכות המהירות, האתלטיות והכישרון שלה", אמר באנקי. "בראון, בולדווין, בלאט, קליבלנד ו-ווב מהווים את אחד הקווים האחוריים הכי טובים ביורוליג. ננסה לשלוט בקצב ולתת לאוהדים עוד ערב שלא ירצו לשכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully