וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה דורשים להרחיק את פוגבה ל-4 שנים, יובנטוס תשחררו?

הקשר שכשל בבדיקת חומרים אסורים, לא ינסה להגיע לעסקת טיעון ויפגוש בבית המשפט את תובע הרשות למניעת סמים. קבוצתו תפעל במהרה?

תקציר: מונצה - יובנטוס 2:1/ספורט1

התובע מטעם הרשות למניעת סמים באיטליה ממליץ להטיל על פול פוגבה עונש הרחקה לארבע שנים ממגרשי הכדורגל. כלי התקשורת באיטליה עדכנו היום (חמישי) על ההתפתחות בפרשת הצריכה של חומר אסור אשר במרכזה עומד הקשר הצרפתי.

בחודש שעבר דווח כי פוגבה צפוי לספוג השעיה לשנתיים מכל פעילות, אלא שכעת ישנה דרישה לעונש כפול. מאז ששחקן יובנטוס הושעה בחודש ספטמבר היו הערכות שהוא יחתור לעסקת טיעון, המותנית בהוכחה שצריכת החומר האסור נעשתה שלא במכוון, וכך יופחת עונשו. אלא שעד כה לא הובאה מטעם פוגבה הצעה להסדר טיעון שכזה, כך שעל פי המסתמן הוא יתייצב בבית המשפט מול הרשות למניעת סמים.

אם ההשעיה המדוברת אכן תהפוך רשמית, יובנטוס תודיע על שחרורו של השחקן - כך נטען בשעות אחר הצהריים בארץ המגף. במועדון ישאפו להגיע לסיכום עם הקשר הצרפתי המאכזב, מה שיסייע להם לחסוך כ-30 מיליון יורו.

פול פוגבה יובנטוס. GettyImages
הקריירה בסכנה. פוגבה/GettyImages

פוגבה הושעה ב-12 בספטמבר לאחר שנמצאו בדמו רמות גבוהות של טסטוסטרון, אותו קיבל מרופ"א בארצות הברית ללא תיאום עם יובנטוס. הקשר בן ה-30 נכשל גם בבדיקה החוזרת לפני כחודשיים והפרשה מעמידה את המשך הקריירה שלו בסכנה. הוא חתום ביובנטוס עד סוף יוני 2026, אך כוונת הקבוצה היא לנסות להתיר את החוזה במקרה שהוא יורחק לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully