וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל משוגע": "אבא לוקה" חופשי ומאושר בגרסה החדשה, "וזה מפחיד"

דונצ'יץ' מרגיש "עייף אך יותר משוחרר מאי פעם" מאז שהפך להורה, וזה ניכר היטב גם על המגרש. אחרי שעקף את לארי בירד, בדאלאס מחכים לטריפל דאבל ההיסטורי שבדרך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

מאז שהפך לאבא, "הכל משוגע" בחיים של לוקה דונצ'יץ': הימים, הלילות וכן - גם המשחקים. במשחק הראשון שלו מאז שנולדה בתו גבריאלה, דאלאס רשמה ריצת 0:30 מטורפת מול אוקלהומה סיטי, וכמעט הפכה פיגור של 24 נקודות לניצחון ברבע האחרון. הלילה (בין רביעי לחמישי) מול יוטה, לוקה וחבריו לא חיכו אפילו רגע אחד לפני שהתפוצצו. זה הסתיים עם ניצחון ב-50 הפרש על יוטה, 97:147, במשחק אותו סיים דונצ'יץ' עם 40 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, אחרי ששותף בשלושה רבעים בלבד.

"בימים האחרונים אני כנראה קצת יותר עייף, אבל אלה הימים היפים ביותר בחיי, ואני פשוט מאושר", אמר דונצ'יץ', שנראה מצוין בגרסתו החדשה כאבא טרי. דונצ'יץ' שידוע בתור שחקן סוער על המגרש, מקווה שהסטטוס החדש שלו כאיש משפחה, יאזן אותו על ומחוץ לפרקט. בינתיים האפקט נראה חיובי מאוד. "יש לי תינוקת נהדרת, וזה מרגיש פשוט נפלא. אני אמנם ישן פחות בינתיים, אבל מרגיש נינוח ומשוחרר על המגרש. הערב פשוט נהניתי לשחק".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. רויטרס
מחויך, מפויס, רגוע. לפחות בינתיים. דונצ'יץ'/רויטרס

דונצ'יץ' הגיע ל-60 טריפל דאבלים בקריירה ועקף את לארי בירד, השחקן שאליו הוא הושווה לא אחת בעבר, בדרך למקום התשיעי ברשימת שיאני הטריפל דאבלים בכל הזמנים.

"זה די מדהים. אני לא יודע מה לומר, כולנו יודעים מי היה לארי בירד וכמה גדול הוא היה, כך שזה די מיוחד לעבור אותו", אמר דונצ'יץ'.

טים הרדוואי ג'וניור, חברו לקבוצה, אמר ש"אם לוקה היה ממשיך לשחק, הוא היה מגיע ל-50 נקודות, 20 אסיסטים ו-20 ריבאונדים. כל עוד הוא משחק ככה, זה מפחיד. יום יבוא והוא יעשה טריפל דאבל כזה". נמשיך לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully