וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן: "אבדיה קופח". בוושינגטון טוענים: הוא זה שמקפח את הצעירים

המאמן ביקר את השופטים אחרי שהישראלי לא הגיע לעונשין, כתבי וושינגטון מצאו סיבות לבקר דווקא אותו. אחד מהם ניתח: "החוזה הגדול לא הוסיף לחץ על דני, הוא רק שחרר אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

וושינגטון יודעת שלמרות ההפסד 131:126 הלילה (בין רביעי לחמישי) לפילדלפיה, סוף סוף יש דברים טובים לקחת מהמשחק. הוויזארדס נתנו פייט לאחת הקבוצות האיכותיות במזרח למרות משחק שיא של ג'ואל אמביד שקלע 50 נקודות (שיא עונתי), שוב הציגו יכולות התקפיות לא רעות בכלל, קיבלו משחק יעיל לשם שינוי מג'ורדן פול, וגם נהנו מהניצוצות שהראו הצעירים.

דני אבדיה סיים משחק לא רע עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ב-31 דקות, והרוקי בילאל קוליבאלי רשם אולי את משחקו הטוב ב-NBA עד כה עם נקודות, כולל דאנק מהדהד על הראש של שחקן יריב.

משום מה, מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור ממעט מאוד לשחק עם אבדיה וקוליבאלי יחד, למרות שכתבי ואוהדי וושינגטון משוכנעים ש"זה יכול ליצור זהות אחרת לקבוצה", עם יותר דגש על הגנה, קשיחות וגיוון בהתקפה.

כך, למשל, הלילה אבדיה ירד לספסל שבע וחצי דקות לסיום, וחזר רק כשנותרה דקה וחצי. קוליבאלי קיבל דקות ברבע האחרון, אבל מהר מאוד מצא את עצמו מוחלף גם כן. "למה דני וקוליבאלי לא משחקים יחד? החמישייה של שניהם יחד הולכת ומתגבשת, אבל אנסלד ג'וניור עושה להם עוול וכמעט לא מאפשר להם לשחק יחד, במיוחד בדקות האחרונות", נכתב.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Scott Taetsch, GettyImages
צריך לקבל יותר שריקות, או יותר חופש לצד הרוקי המסקרן? אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

המאמן, אגב, ביקר דווקא את השופטים בסיום. לדבריו, העובדה שהחודרים הטובים ביותר של הקבוצה - אבדיה, קוזמה ופול - לא זרקו אפילו פעם אחת מהעונשין (לעומת 34 זריקות של שחקני פילדלפיה), "מתסכלת ומאכזבת".

עוד לפני המשחק, ניתח כתב הקבוצה צ'ייס יוז את היכולת המשופרת שאבדיה מציג העונה, עם ממוצעים של 12.3 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק. לדבריו של יוז, יש קשר ישיר בין החוזה שאבדיה קיבל בקיץ, שמבטיח לו 55 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, לבין הפריצה שהוא חווה העונה.

"ראיתי את זה אצל לא מעט ספורטאים בעבר - אנשים נוטים לחשוב שחוזה גדול שם הרבה לחץ על שחקנים, אבל עבור רובם, הלחץ דווקא יורד. מבחינתם, הם הבטיחו את עתידם הכלכלי ויכולים לשחק בחופשיות. דני נראה יוצא מהכלל העונה. אנחנו רואים שהוא משחק עם הרבה יותר ביטחון, במיוחד מתחת לסלים, וששיטת המשחק המהירה של וושינגטון מתאימה לו כי היא מבליטה את היכולות שלו במגרש הפתוח. הוא כבר לא משחק עם חשש ודאגה, ונהדר לראות את זה, כי חוסר הביטחון פגע בביצועים שלו לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully