וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנפורד ואנגולה יגיעו ארצה. הסיכוי שבראון יחזור "נמוך עד אפסי"

7.12.2023 / 8:55

שני הזרים מצטרפים להורד ואלכסנדר וישלימו סגל ראוי להפועל תל אביב בליגה. ג'ייקובן בראון לא צפוי לחזור לישראל בתקופה הקרובה. בקבוצה מקווים לפתור את הבעיות מול היכלי הספורט

תקציר הניצחון 80:95 של הפועל תל אביב אצל צדביטה לובליאנה ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב תשוב היום (חמישי) ארצה אחרי הניצחון על צדביטה לובליאנה 80:95 במסגרת המחזור העשירי ביורוקאפ. על הטיסה לישראל ארבעה זרים, בניגוד לשניים שהיו בחזרה למשחק הקודם, כשבריאן אנגולה ואקסביאר מנפורד הצטרפו לג'יילן הורד וקייל אלכסנדר, וכולם יהיו בסגל למשחק נגד הפועל גליל עליון במוצאי שבת.

מי שלא באים עם הקבוצה הם ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד. בהפועל סיפרו בימים האחרונים כי הסיכוי שבראון יחזור לישראל בתקופה הקרובה הוא "נמוך מאוד עד אפסי", כשהולנד בשלב הזה חובר אליו אך ייתכן שבשלב מסוים דווקא יבחר לחזור. למרות הסירוב של בראון לחזור, בהפועל לא מתכוונים לנקוט נגדו צעדים.

שחקני הפועל תל אביב: ג'יילן הורד, קייל אלכסנדר, בראיין אנגולה, קסבייר מנפורד. Djordje Kostic, אתר רשמי
ארבעתם ישחקו בליגה. מנפורד, אנגולה, אלכסנדר והורד/אתר רשמי, Djordje Kostic

בקבוצה היו מרוצים מהניצחון על לובליאנה, ניצחון שהרחיק אותם מהמקום הרביעי בטבלת הבית ביורוקאפ, והשאיר אותם קרובים מאוד ללונדון ליונס, שנמצאים מקום אחד מעליהם עם ניצחון יותר, כשאם הפועל תנצח במשחק ההשלמה שלה את בי סי וולבס בחודש הבא, הם יעברו את הבריטים.

בינתיים בקבוצה מקווים לפתור את העניינים מול היכלי הספורט כך שאלף צופים יוכלו להיכנס למשחק במוצאי שבת, ולא 890 כפי שבהיכלי הספורט מתעקשים בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully