וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "זה היה משחק מוזר, יותר מדי דברים קרו ונצטרך לבדוק למה"

6.12.2023 / 23:30

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-91:94 הדרמטי בווילרבאן: "מצאנו את הדרך לנצח, אבל זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו הגנתית והתקפית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

מכבי תל אביב התארחה הערב (רביעי) אצל אחת הקבוצות החלשות ביותר ביורוליג, במשחק החוץ הראשון שלה אחרי שישה משחקים "ביתיים" בבלגרד, והיא נזקקה להכרעה דרמטית כדי להכניע 91:94 את וילרבאן ולרשום ניצחון יורוליג שני ברציפות, בעיקר הודות לווייד בולדווין שקלע 21 נקודות וסיפק חסימה קריטית במהלך האחרון של המשחק. ביום שישי יתארחו הצהובים באיטליה אצל וירטוס בולוניה.

עודד קטש אמר אחרי הניצחון: "הגנתית תמיד היינו חצי שניה מאוחר מדי. חלק מהשחקנים לא בכושר ולא בקצב. היינו צריכים לשחק טוב יותר, זה היה משחק מוזר, יותר מדי דברים קרו, צריכים לבדוק את זה. צריך לתת קרדיט לווילרבאן, הם הענישו אותנו באחד על אחד".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Djordje Kostic, אתר רשמי
"זה היה משחק מוזר". עודד קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic

עוד אמר המאמן: "מצאנו את הדרך לנצח, אני שמח על זה. אנחנו אוהבים לרוץ, זה מתחיל בהגנה טובה, להשתלט על הריבאונד ורצים. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו התקפי והגנתית. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בעוד יומיים, כי היום לא היינו שם הגנתית, לא באנו בגישה הנכונה, לא היינו מספיק אגרסיבים בהגנה, נתנו להם להיכנס למשחק. לא הפרענו להם יותר מדי. דיברנו על זה במחצית השנייה, שמרנו אותם על פחות נקודות נגד קבוצה איכותית. אנחנו צריכים להיות יותר עקביים, זה לא קל".

לקראת המשחק באיטליה בשישי בערב הוסיף: "אין אף משחק קל ביורוליג, במיוחד כשאנחנו משקים שני משחקים ברצף. המשחק הבא שלנו הוא קשה מאוד נגד קבוצה איטלקית קשוחה, שיחקנו לאחרונה נגד ריאל מדריד וזה קשה מאוד. יש לנו מטרה להיכנס לפלייאוף ויש לנו עוד עבודה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully