וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר עם הצגה בשלג, אחד המשחקים הטובים של הכוכב האדום העונה"

בסרביה החמיאו אחרי ה-0:5 בגביע מול רדניצ'קי ניש: "פתאום זו נראתה כמו הקבוצה מהקיץ". בכר מרוצה: "הגיע הזמן שנעשה את זה קל"

תקציר: נפרדק - הכוכב האדום בלגרד 1:0/ספורט1

בסוף יולי מחצה הכוכב האדום בלגרד 0:5 את פיורנטינה במשחק הכנה במרקנה, כאשר כל השערים הובקעו ב-27 הדקות הראשונות. אותה הצגה הגדילה את הציפיות לקראת קמפיין ליגת האלופות שהתברר כאכזבה בסופו של דבר, אבל הערב (רביעי) ברק בכר מצא דרך טובה להגיב למבקריו עם הצגה דומה בגביע הסרבי. הפעם ה-0:5 הביתי של האלופה נקבע תוך 37 דקות והיא העפילה לרבע הגמר על חשבון רדניצ'קי ניש.

עומרי גלזר שמר על שער נקי, ניקולה קנז'ביץ' שחזר השבוע מהשאלה חגג שער בהופעת הבכורה, אלכסנדר קטאי הוותיק סיפק הקפצה נהדרת ובהמשך ולדימיר לוצ'יץ' סובב לחיבורים במקבץ שערים נהדר. "אחד המשחקים הטובים של הכוכב האדום העונה", נכתב ב"ספורטל", "כזה שייתן דחיפה גדולה לקראת הדרבי ב-20 בדצמבר אצל פרטיזן שהוא המשימה העיקרית של בכר כרגע". ב"מונדו" התלהבו: "הצגה בשלג, כמו נגד פיורנטינה. פתאום הקבוצה של בכר נראתה כמו זו מהקיץ".

ב"טלגרף" החמיאו למאמן הישראלי שהעניק הופעת בכורה ליהלום בן ה-16 אנדריה מקסימוביץ', ששיחק מחצית והראה ניצוצות. "'מסיה' קיבל צ'אנס ראשון מבכר, צופים לו עתיד מזהיר".

צפו בתקציר

המאמן הישראלי אמר בסיום: "הגיע הזמן שנעשה את זה קל. הבקענו שערים של ביטחון, היינו צריכים את זה. שיחקו כמה שחקנים צעירים ואהבתי את זה, צריך להמשיך עם זה. אם נגיע בגישה הנכונה, זה ייראה ככה גם להבא ולא משנה מי משחק. האוהדים חיממו אותנו בקור הזה, נצטרך אותם גם בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully