וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה את הפסגה: הפועל חולון נכנעה 72:65 לטלקום בון

מחזיקת ליגת האלופות עקפה את הסגולים בזכות יתרון במאזן הפנימי, אחרי שניצחה בלטביה. 15 נקודות של דאוסון לא הספיקו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

הפועל חולון נחלה הערב (רביעי) את הפסדה השני בליגת האלופות של פיב"א, 72:65 למחזיקת המפעל טלקום בון בריגה שבלטביה, ביתה הזמני של הקבוצה הישראלית. בעקבות התוצאה ירדו הסגולים מהמקום הראשון בבית ו', שממנו עולים ישירות לטופ 16 בלי לעבור בפלייאין, בגלל שהגרמנים מחזיקים ביתרון במאזן הפנימי בין הקבוצות אחרי שחולון ניצחה בנקודה במפגש הראשון.

כבר בפתיחה נקלעה הקבוצה של עמית שרף למרדף אחרי היריבה, שירתה ארבע שלשות בשבע הדקות הראשונות בדרך ל-4:18. ריצת 2:12 של הפועל חולון הורידה את ההפרש לארבע בלבד, אלא שבון ברחה שוב ל-22:32. למרות שיכולת טובה של שון דאוסון הובילה למהפך ברבע השלישי, אז הובילו הסגולים בפער מקסימלי של שלוש נקודות, ב-10 הדקות האחרונות נתקעה חולון על 10 נקודות בלבד בזמן שהגרמנים שמו את החותמת על הבריחה עם שתי שלשות נוספות.

בעוד שבועיים, שוב בלטביה, שרף ושחקניו יפגשו את בורסאספור שאותה הביסו בחוץ במפגש הקודם. מעבר לניצחון, הם יקוו שבראוגן תכניע בספרד את בון כדי לסיים את שלב הבתים במקום הראשון.

נתנאל ארצי, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
הפועל חולון איבדה את הפסגה. נתנאל ארצי/אתר רשמי, fiba.com

קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 15 (3/6 ל-3), דרו קרופורד 11 (7 ריבאונדים), סי ג'יי האריס 10 (2/9 ל-2, 0/3 ל-3), ניק ג'ונסון ויותם חנוכי 7 כל אחד, ג'סטין סמית' 6 (10 ריבאונדים, 3 חטיפות), האנס ואנוויין 5 (6 ריבאונדים), ניב משגב 4. נתנאל ארצי שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully