וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד הודחה, פרנקפורט הופתעה, וירץ נפצע בניצחון לברקוזן

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 0:38

השוורצגלבן נכנעו 2:0 לשטוטגרט בשמינית גמר הגביע הגרמני, זארבריקן שהדיחה את באיירן גברה גם על איינטרכט, מוליכת הליגה איבדה את הכוכב ב-1:3 על פאדרבורן. הרטה השוותה בדקות 90 ו-120 וניצחה את המבורג בפנדלים

תקציר מהגביע הגרמני: באייר לברקוזן - פאדרבורן 17:19/ספורט1

דאגה גדולה הערב (רביעי) בבאייר לברקוזן לאחר פציעתו של פלוריאן וירץ בסיום המחצית הראשונה של שמינית גמר הגביע מול פאדרבורן. הכוכב בן ה-20 של מוליכת הבונדסליגה, שהבקיע שלושה שערי ליגה ובישל עוד חמישה העונה, נפגע בכף רגלו הימנית לאחר תיקול מצד שחקן היריבה ודידה החוצה כשהוא נאנק מכאבים. פניהם של רודי פלר וקברניטי המועדון ביציע לימדו על החשש הרב, שכן וירץ כבר סבל מפציעה קשה (בברך) ונעדר כחצי שנה מהמגרשים במהלך 2022 לפני שחזר ליכולת שיא וגם הפך לדמות מפתח בנבחרת גרמניה.

לברקוזן, שנעצרה בשבת עם 1:1 מול בורוסיה דורטמונד אחרי 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, הסתדרה גם בלעדיו מול פאדרבורן מליגת המשנה ועלתה לרבע הגמר. ויקטור בוניפייס הניגרי המשיך מהאוויר פנימה בדקה ה-12 אחרי הכנה של יוסיפ סטאנישיץ' מצד ימין והארגנטינאי אקסקיאל פלאסיוס בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה אל הרשת בדקה ה-28. סבטיאן קלאס צימק עם שער מוזר בדקה ה-83 כשאחד מחבריו שוכב ליד קו השער, אבל שתי דקות לסיום היה זה שהמחליף פטריק שיק שקבע 1:3.

פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן לאחר שנפצע. רויטרס
אחת התקווה של נבחרת גרמניה לקראת היורו הביתי. פלוריאן וירץ/רויטרס

במשחק המרכזי של הערב ושל השלב כולו, שטוטגרט מהמקום השלישי בבונדסליגה המשיכה בעונה הנהדרת עם 0:2 ביתי על בורוסיה דורטמונד. סרו גיראסי שנמצא בעונה חלומית כבש בדקה ה-55 את שערו ה-18 העונה בכל המסגרות, כאשר סילאס קטומפה אמבומפה מכפיל בדקה ה-78. כשבאיירן ודורטמונד כבר לא במפעל, שטוטגרט לפתע יכולה לראות בעצמה כמועמדת מובילה (יחד עם לברקוזן) ללכת עד הסוף אולי בדרך לגביע ראשון מאז 1997.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני שטוטגרט חוגגים. Markus Gilliar - GES Sportfoto, GettyImages
העונה הנפלאה של שטוטגרט נמשכת/GettyImages, Markus Gilliar - GES Sportfoto

זארבריקן, המדורגת במקום ה-11 בליגה השלישית שהדהימה בסיבוב הקודם את האלופה באיירן מינכן עם 1:2, המשיכה את מסע הקסם שלה בגביע והפעם הדיחה את איינטרכט פרנקפורט, פיינליסטית השנה שעברה והזוכה מ-2018. קאי ברונקר הבקיע בדקה ה-64 ובישל ללוקה קרבר שקבע 0:2 מפתיע. נואל פוטקו מפרנקפורט הורחק אחרי חמש דקות על המגרש (83) והחגיגות של זארבריקן החלו עוד לפני שריקת הסיום. הישג השיא של המועדון הצנוע הוא חצי הגמר, אליו הגיע ב-2019/20 ולפני כן עוד שלוש פעמים.

קאי ברונקר שחקן זארבריקן חוגג שער. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
זארבריקן בזון. קאי ברונקר חוגג/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

את הדרמה הגדולה של הערב סיפקו שתי אלופות לשעבר שנמצאות כיום בבונדסליגה השנייה, הרטה ברלין והמבורג. המארחת הייתה פעמיים על סף הדחה, אבל בדקה ה-90 פביאן ריסה השלים צמד עם חץ מחוץ לרחבה ושלח להארכה עם 2:2, ובדקה ה-120 היה זה האנגלי ג'ונג'ו קני שדחק מקרוב אחרי הכנה של ריסה את ה-3:3 וקבע דו-קרב מהנקודה הלבנה באצטדיון האולימפי בברלין. היחיד שהחמיץ פנדל היה דווקא רנספור-יבואה קוניגסדורפר, שהיה המחליף שהעניק להמבורג יתרון בהארכה, וריסה חתם משחק מושלם שלו עם הפנדל המנצח שקבע 3:5.

ג'ונג'ו קני שחקן הרטה ברלין חוגג שער. Maja Hitij, GettyImages
הרטה ברלין ניצלה פעמיים ועלתה. ג'ונג'ו קני/GettyImages, Maja Hitij

העולות לרבע גמר הגביע הגרמני:

באייר לברקוזן
שטוטגרט
בורוסיה מנשנגלדבאך
הרטה ברלין (ליגה 2)
סט. פאולי (ליגה 2)
קייזרסלאוטרן (ליגה 2)
פורטונה דיסלדורף (ליגה 2)
זארבריקן (ליגה 3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully