וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן כבש ובישל בניצחונה של טראט בגביע התאילנדי

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 0:41

שחקן הכנף הישראלי הוביל את קבוצתו לשמינית הגמר עם 0:2 על קסצארט וציין את השער עם סימון "חצי לב" למען החטופים. עומרי גנדלמן ורז שלמה עלו לרבע גמר הגביע הבלגי, הופמייסטר לרבע הגמר בפולין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

אחרי הבישול בליגה בשבת, לידור כהן כבש ובישל היום (רביעי) במסגרת הגביע התאילנדי, כאשר טראט ניצחה 0:2 את קסצארט ועלתה לשמינית הגמר. שחקן הכנף הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-62 כבש מארבעה מטרים, העלה את קבוצתו ליתרון וציין את השער עם סימון חצי לב למען החטופים. בדקה ה-78 בישל כהן לנטאווט סומבאטיוטה שדחק מקו השער וקבע את תוצאת המשחק, וארבע דקות לאחר מכן הוא הוחלף.

* עומרי גנדלמן ממשיך לקבל קרדיט בהרכב של גנט והפעם השלים 90 דקות בניצחון החוץ 0:1 על סינט טרוידן שסידר העפלה לרבע גמר הגביע הבלגי. הוגו קאופרס (38) הכריע עבור הקבוצה שנאבקת עם מכבי תל אביב על ראשות בית ב' בקונפרנס ליג.

* רז שלמה נכנס בדקה ה-63 והיה שותף לעלייתה של לובן לרבע גמר הגביע הבלגי עם ניצחון 2:4 בפנדלים על קנוקה מהליגה השלישית, אחרי 1:1 ב-120 דקות.

* יואב הופמייסטר השלים 120 דקות בניצחון המפתיע של קורונה קיילצה 1:2 על לגיה ורשה, בדרך לרבע גמר הגביע הפולני. תומאש פקהארט, אקס הפועל באר שבע, השווה עבור האורחת בדקה ה-42, אבל מרטין רמאקל הבלגי הכריע בדקה ה-120.

* מוחמד אבו פאני נכנס בדקה ה-61 והיה שותף לניצחון החוץ של פרנצווארוש 0:2 על מזוקובשד-זורי במשחק השלמה מהמחזור הרביעי בליגה ההונגרית, שלושה ימים אחרי ה-0:0 הביתי מול אותה יריבה. האלופה קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון וצימקה את הפער מפאקש המוליכה לנקודה בלבד. אבו פאני ספג צהוב בדקה האחרונה.

תקציר ניצחונה של טראט

* דן גלזר שיחק 10 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של אופי כרתים 1:3 על קיפיסיאס בשמינית גמר הגביע היווני. משחק הגומלין יהיה ב-10 בינואר, במגרשה של היריבה שנועלת את טבלת הליגה הבכירה.

* רז מאיר לא שותף בחידוש המשחק בין ר.ק.ס ואלווייק לאייאקס, שניצחה 2:3 ועלתה למקום השישי בליגה ההולנדית. כזכור, המשחק נעצר לפני כחודשיים בדקה ה-84 בעקבות פגיעתו של השוער המקומי אטיין ואסן שעבר החייאה על כר הדשא. בחודש שעבר הוא חזר לשחק וגם הערב עמד בשער לדקות הנותרות.

* סתיו נחמני לא שותף בהפסדה של סט. מירן 1:0 בחוץ לסט. ג'ונסטון במחזור ה-16 בליגה הסקוטית. קבוצתו במקום הרביעי אחרי שלושה הפסדים רצופים.

* זיו מורגן ישב על הספסל של קלוז' ב-0:0 בחוץ מול ראפיד בוקרשט בשלב הבתים של הגביע הרומני, קבוצתו עלתה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully