וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה התקרב לטריפל דאבל, אמביד להט עם שיא עונתי וניצח

הישראלי רשם מחצית ראשונה מבטיחה וסיים עם 8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ה-MVP היה מעל כולם עם 50 ו-13 ריבאונדים שסידרו לפילדלפיה ניצחון 126:131 על וושינגטון, שסופרת 12 הפסדים ב-13 משחקים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

בניגוד ללא מעט משחקים העונה, הפעם וושינגטון לא נשברה, והצליחה לתת פייט ליריבה איכותית. לצערה, לאותה יריבה יש את ה-MVP המכהן, שמתעלה כמעט בכל פעם שהוא רואה מולו את הוויזארדס.

ג'ואל אמביד קבע שיא עונתי של 50 נקודות (19 מ-29 מהשדה, 11 מ-13 מהעונשין) לצד 13 ריבאונדים, 7 אסיסטים וגם 6 איבודים, והצעיד את פילדלפיה לניצחון 126:131 ב-DC, שהחזיר את הסיקסרס לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, ושיפר את מאזנם העונתי ל-7:13. בכך אמביד שיפר את שיאו העונתי שעמד על 48 נקודות, אותו קבע - איך לא - במפגש הקודם מול וושינגטון וההגנה הנרפית שלה.

דני אבדיה רשם מחצית ראשונה מצוינת, ולא היה רחוק מטריפל דאבל ראשון בקריירה. הוא סיים את המשחק עם 8 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 0 מ-4 מהשלוש), 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים (כולם במחצית הראשונה), לצד שני איבודים וחסימה ב-31 דקות. זה היה המשחק השני ברציפות שאבדיה מסיים עם מספר חד ספרתי של נקודות, אחרי שבשני המשחקים קודם לכן קלע 16 ו-22.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Scott Taetsch, GettyImages
פתח מצוין ונחלש. אבדיה הלילה/GettyImages, Scott Taetsch
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Scott Taetsch, GettyImages
תנו לו את וושינגטון בכל ערב. אמביד/GettyImages, Scott Taetsch

אבדיה בלט כאמור בשני הרבעים הראשונים במהלכם פיטם את חבריו באסיסטים והיה מעורב מאוד בצד ההתקפי, כשהוא עוזר לוושינגטון לרדת למחצית ביתרון מפתיע של שתי נקודות. לצערו, אמביד עשה ככל העולה על רוחו באיזור הצבע, והתעלה ברבע האחרון עם 11 נקודות בחמש הדקות האחרונות, כולל 6 בדקה האחרונה שהבטיחו את הניצחון.

מי שכרגיל סייע לאמביד היה טייריס מקסי שסיים עם 26 נקודות ו-7 אסיסטים. דיאנטוני מלטון הוסיף 19, 5 ו-4. וושינגטון קיבלה 23 נקודות מג'ורדן פול, 20 ו-8 אסיסטים מטיוס ג'ונס ו-16 ו-7 אסיסטים מקייל קוזמה, אבל בשורה התחתונה ספגה הפסד 12 ב-13 משחקיה האחרונים, וירדה למאזן 17:3 מתחילת העונה. בלילה שבין שישי לשבת היא תפגוש את ברוקלין ותנסה לחזור לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully