וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נבחרת בוסניה מנסה לאזרח את ווייד בולדווין

במדינה מהבלקן נטען כי הנבחרת מנסה להתחזק במתאזרח וגארד מכבי תל אביב הוא המועמד המוביל. ישחק בנבחרת בזמן הפגרה מהיורוליג?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12/ספורט1

תופעת המתאזרחים התפשטה כאש בשדה קוצים בשנים האחרונות בכדורסל האירופי, כאשר בחלק מהמקרים אין שום זיקה בין השחקן לבין הנבחרת שבמדיה הוא משחק. דוגמא נוספת כזו עשויה להצטרף לרשימה, כאשר לפי דיווח בבוסניה הנבחרת המקומית מנסה לאזרח את ווייד בולדווין, כוכב מכבי תל אביב.

בולדווין הוא המועמד המוביל מבין רשימה של שלושה אמריקאים, שכוללת גם את קווין פאנטר מפרטיזן בלגרד וג'סטין ביבינס מנאנטר. נציין כי אף אחד מהשלושה לא שיחק מעולם בקבוצה בוסנית. האפשרות לאזרח שחקן בכיר היא ריאלית יותר עבור הבוסנים משום שבניגוד לשנים עברו, ההסכם בין פיב"א ליורוליג הוביל לכך שחלונות הנבחרות לא יתנגשו עם משחקי היורוליג. הסיכויים לאזרח את פאנטר בשלב זה, לפי הדיווח, די נמוכים.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
ישחק בנבחרת בוסניה בזמן הפגרה? בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

נבחרת בוסניה מחזיקה בשני מתאזרחים - לוקה גארזה וג'ון רוברסון. גארזה משחק ב-NBA במינסוטה טימברוולבס ועל כן לא יכול להתייצב לחלונות במהלך העונה, בעוד רוברסון שמשחק שמשחק במאניסה הטורקית כבר בן 35 ובבוסניה מחפשים גארד צעיר יותר ובפרופיל גבוה יותר, כמו בולדווין. במדינה מאמינים כי מתאזרח ברמתו של בולדווין ישפר את סיכויי הנבחרת להגיע להצלחות בשנים הקרובות, שכן הסגל כבר כולל את סנטר פיניקס סאנס יוסוף נורקיץ' ואת דז'נאן מוסא מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully