וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחמישי: ירושלים החסרה אצל עפולה המפתיעה, הפועל חיפה תרד לאילת

6.12.2023 / 15:46

עדיין לא הזרים מהסגל המקורי, מחזיקת הגביע תתארח אצל העולה החדשה (21:00). הדרומיים יחפשו ניצחון בכורה על חשבון אורן אהרוני ושחקניו (19:00)

מחוץ לקווים, 5.12/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שהפסידה במשחק הראשון שלה העונה ללא הזרים מהסגל המקורי ועם מנהל הקבוצה כשחקן חיזוק, הפועל ירושלים תעלה למשחק נוסף בסגל האלטרנטיבי שלה מחר (חמישי) נגד הפועל עפולה שמפתיעה לטובה ביכולת שהציגה עד כה. בנוסף, בדרום ייפגשו שתי קבוצות שעדיין מנסות להתארגן - הפועל אילת תארח את הפועל חיפה.

יובל זוסמן, הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים תחפש ניצחון ראשון למרות הסגל הבעייתי. יובל זוסמן/דני מרון

הפועל עפולה - הפועל ירושלים (21:00)

למרות שהופיעה כאנדרדוג מובהק, עפולה הצליחה לספק תצוגה טובה בחולון ואף הובילה בהפרש דו-ספרתי על אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה, לפני שהפסידה. הקבוצה של רועי פרל תצרף את המתאזרח בן קרטר שיגיע לעונה השלישית שלו במועדון, אך הוא ינחת רק ביום המשחק והופעת הבכורה שלו תהיה במשחק הבא. בינתיים, בעפולה צפו ביכולת של הפועל ירושלים החסרה נגד עירוני רמת גן, והבהירו לשחקנים כי אסור להקל ראש במצבה של מחזיקת הגביע והם יצטרכו להציג יכולת טובה כדי לצאת עם ניצחון מהמשחק הביתי הראשון של העונה.

האדומים, שנוצחו כאמור ברמת גן בסגל חסר במיוחד וללא המאמן אלכסנדר דז'יקיץ', יודעים שהעייפות של השחקנים והרוטציה הקצרה עומדים לרעתם, אבל מקווים לרשום ניצחון בכורה בליגה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אורן אהרוני, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה תנסה להתאושש בדרום. אורן אהרוני/מאור אלקסלסי

הפועל אילת - הפועל חיפה (19:00)

הקבוצה של מסימיליאנו מנטי פתחה את העונה עם הפסד ביתי לבני הרצליה, כשהיא מציגה משחק הגנה לא טוב והמחסור בחיבור בין השחקנים ובאימונים היה ניכר. באילת קיבלו לקראת המשחק נגד הפועל חיפה את השחרור הבינלאומי של הסנטר אנדרו סמית' שיחלוק את העמדה עם יהונתן לוי שרשם משחק חיובי מול הרצליה, אך צפויים להמשיך לשחק ללא עמית זיס שסובל מפציעה. במועדון מקווים לצבור ניצחונות תוך כדי אימונים ומרוצים מהכניסה לעניינים של אלייז'ה סטיוארט ודיישון בוקר.

הפועל חיפה, למרות שהייתה עם ארבעה זרים בניגוד למשחקה הראשון, הובסה גם בקרית אתא ונראתה לא טוב כשהמאמן אורן אהרוני מודה בסיום ההתמודדות כי הקבוצה לא מוכנה לעונה. לחיפה היו יומיים בלבד של אימונים מאז המשחק הקודם והיא כבר צריכה להדרים למשחק נוסף, נגד יריבה פוטנציאלית לתחתית. במועדון מנסים להמשיך להתחזק, כאשר הפורוורד דיאנדרה פינקני צפוי להגיע כזר חמישי ובכל משחק יירשמו ארבעה בסגל. עמית שמחון ואיתי מושקוביץ צפויים להמשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully