וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי יש חשמל באוויר: הפסקת החשמל וההצגה של איל ברקוביץ'

סינדיקט הימורים אסייתי מצא דרך להרוויח הון ושיחד מאבטחים אנגלים כדי שיפילו את התאורה במשחקי פרמיירליג. איל ברקוביץ' ניצל את המשחק החוזר נגד קריסטל פאלאס כדי לספק את אחת ההופעות הטובות שלו במדי ווסטהאם. בחזרה לדצמבר 1997, התקציר בפנים

תקציר הניצחון של ווסטהאם 1:4 על קריסטל פאלאס ב-1997/יוטיוב

אחד המנצחים הגדולים של המשחק החוזר בין ווסטהאם לקריסטל פאלאס בדצמבר 1997, היה איל ברקוביץ'. כחודש אחרי שהאורות באפטון פארק כבו לפתע בדקה ה-65, הפטישים שוב אירחו את הדרבי והקשר הישראלי נתן את הטון.

המשחק הראשון בין ווסטהאם לקריסטל פאלאס בעונת 1997/98 יצא לדרך ב-3 בנובמבר, אבל לא הגיע לסיום. בדקה ה-65 פרנק למפארד כבש שער שוויון וקבע 2:2, ורגע אחר כך השתררה חשכה באצטדיון. שום ניסיון לטפל בתקלה לא עזר והמשחק הופסק.

חודש אחר כך, ב-3 בדצמבר, ווסטהאם אירחה את פאלאס ואיציק זוהר (90 דקות) למשחק חוזר לעיני 23,335 צופים. ברקוביץ' פתח אצל המארחת ובדקה ה-31 השתלט נהדר על כדור ארוך ובפס מדויק בישל לג'ון הארטסון. ניל שיפרלי עוד השווה, אבל ברקוביץ' קבע 1:2 לפני הירידה להפסקה. איזו מחצית נפלאה לקשר עם המספר 29 על הגב.

ווסטהאם כבשה שני שערים נוספים במחצית השנייה וניצחה 1:4, וברקוביץ' קצר שבחים בעיתונים. אבל הוא לא היה המנצח היחיד. במרחק של למעלה מ-10,000 קילומטרים מלונדון פעלה יד מכוונת שהרוויחה הון מהפסקת המשחק וכבר תכננה מבצע נוסף.

איל ברקוביץ' במדי ווסטהאם מול ניל אמבלם במדי קריסטל פאלאס ב-1997. Phil Cole, GettyImages
כבש, בישל ועשה ככל העולה על רוחו. ברקוביץ' מול קריסטל פאלאס במשחק החוזר/GettyImages, Phil Cole

ב-22 בדצמבר 1997 ווימבלדון אירחה את ארסנל והצליחה לשמור על רשת נקייה ותוצאת 0:0 בירידה למחצית. שתי הקבוצות עלו לפתיחת המחצית השנייה בסלהרסט פארק, אבל 13 שניות אחרי השריקה כבו האורות. השחקנים נשארו על המגרש לחימום של כמה דקות, עד שהשופט דרמוט גלאגר הבין שאין תקווה ושרק לסיום המשחק.

"לא יכול להיות שדבר כזה שוב קורה", כעס יו"ר ווימבלדון, סם המאם שרמז לחבלה מכוונת, "פעם אחת זה לא טוב, פעם שנייה זה ממש לא נעים, אבל מה אם תהיה פעם שלישית? זה כבר כמעט אסון. כולנו נבוכים מזה, אם לא נצליח לטפל בבעיה, היא תמיט בושה על הכדורגל האנגלי".

רק בפברואר 1999, כ-15 חודשים לאחר מכן, הסיפור נחשף. צ'רלטון אירחה את ליברפול ואחד המאבטחים סיפר לחברו על התכנית: יש סינדיקט הימורים במזרח הרחוק, שמרוויח הון עתק בכל פעם שמשחק באנגליה מופסק כשהפייבוריטית לא מובילה. חברים באותה סינדיקט ניסו לשחד מאבטחים במשחקי פרמיירליג וגם הצליחו כמה פעמים. במשחק הזה הם תכננו להפיל את התאורה במחצית השנייה במקרה שליברפול לא תוביל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תקציר המשחק שהופסק

חברו של אותו מבאטח משוחד שמע על התכנית ומיד התקשר למשטרה. זו יצאה למבצע מהיר וחובק עולם. כמה בני אדם נעצרו, ביניהם שניים במלזיה, אחד בסין וגם רוג'ר פירת', ראש צוות האבטחה של צ'רלטון. מאוחר יותר ארבעתם נשלחו לתקופות מאסר שנעו בין 10 חודשים לארבע שנים.

שם הסתיימה פרשת הפסקות החשמל היזומות שגרמו להשעיית משחקים. בסינדיקטים בוודאי המשיכו לעבוד על תכניות שוחד אחרות כדי לנסות להטות תוצאות במגוון ליגות, במגוון ענפי ספורט, במגוון מדינות.

ארסנל ניצחה את ווימבלדון במשחק החוזר והמשיכה לדאבל מזהיר. באפטון פארק ווסטהאם כאמור הביסה את קריסטל פאלאס 1:4 באחד מהמשחקים הטובים של איל ברקוביץ' במדיה, אחרי שהמשחק הראשון ננטש בדקה ה-65 במצב של 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully