וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוני נגד שחקני העבר של יונייטד: "מעולם לא העבירו ביקורת בונה"

אחרי ששמע את סקולס, פרדיננד, נוויל ואחרים תוקפים אותו, לפלופ הברזילאי נמאס: "דעות לא הוגנות ורשעות, לא עוזרים לי להשתפר"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט1

למנצ'סטר יונייטד היו לא מעט עסקאות עגומות בשנים האחרונות, אך זו של אנטוני היא בלי ספק אחת הכושלות מכולן. שחקן הכנף הברזילאי נרכש מאייאקס תמורת 95 מיליון יורו בקיץ שעבר, ופשוט לא מצליח לספק את הסחורה: אשתקד כבש ארבעה שערים והוסיף שני בישולים במסגרת הליגה, והעונה הוא עומד על 0 שערים ו-0 בישולים ב-769 דקות בכל המסגרות.

הביקורות, כמובן, לא איחרו להגיע. גארי נוויל, ריו פרדיננד ופול סקולס תקפו אותו בשנה החולפת, וכעת הגיע תורו להשיב מלחמה. "אני רואה ביקורות של שחקני עבר של המועדון ואנשים אחרים בתקשורת, שמביעים דעות בלתי סבירות ומשפיעים על אלפי אוהדים, אפילו כשאני לא משחק", אמר, "אבל מעולם לא ראיתי אותם נותנים ביקורת בונה, שתעזור לי להשתפר כמקצוען".

שחקן הכנף הברזילאי הוסיף ואמר: "אף אחד מהם מעולם לא שלח לי הודעה פרטית כדי לבדוק מה שלומי, בעיקר בתקופה הסוערת שאני עוברת. אני רוצה לדעת כיצד האנשים שמשמיעים את הדעות הלא הוגנות והרשעות הללו היו מתמודדים במצבי".

אנטוני, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מתחיל להימאס לו. אנטוני/רויטרס

על פתיחת העונה המאכזבת של השדים האדומים אמר: "לא כך רצינו לפתוח את העונה. אנחנו לא יציבים, אבל היו לנו הרבה פציעות. כשהסגל יחזור להיות מלא נשתפר וגם התוצאות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully