וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד אירחה משלחת של משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 12:35

במשלחת שביקרה באולד טראפורד לקחו חלק בני המשפחה של אברהם מונדר וטל שוהם, שעדיין מוחזקים בשבי החמאס, וכן של נעמי שטרית ז"ל: "המועדון קיבל את המשפחות בחום ובחיבוק חזק"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 0:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד אירחה השבוע משלחת של משפחות החטופים והנרצחים במגרשה הביתי, אולד טרפורד. מי שאירח את המשלחת, שהוציא ארגון גשר בשיתוף עם בנק יהב, הוא חבר הנהלת המועדון מייקל אדלסון.

במשלחת לקחו חלק בני המשפחה של אברהם מונדר וטל שוהם שנמצאים כבר למעלה מ-60 יום בשבי חמאס ובני משפחתה של נעמי שטרית ז"ל, אשר נרצחה בטבח ב-7 באוקטובר.

נציגי המועדון ערכו לחברי המשלחת סיור באצטדיון המיתולוגי ובמוזיאון המועדון עטור ההישגים, נתנו מתנה לכל אחד מחברי המשלחת ולאחר מכן שמעו את סיפורם האישי של המשפחות ובני משפחותיהם, ואף שמעו על המאמצים והפעולות לשיחרורם. חבר הנהלת המועדון הביע הזדהות עמוקה עם חברי המשלחת והבטיחו שהמועדון יחשוב על דרכים נוספות להעלאת המודעות להשבת כל החטופים.

נציגי משפחות החטופים באולד טראפורד. ארגון גשר,
נציגי משפחות החטופים באולד טראפורד/ארגון גשר

אילן גאל דור, מנכ"ל ארגון "גשר" שהוביל את המשלחת: "מצאנו באי הבריטי חברי אמת של עם ישראל - מחברי פרלמנט שהציגו תמיכה אחידה ורחבה בהשבת החטופים ובעיקר בקהילה היהודית שרק מחפשת דרכים לתמוך ולסייע ולהיות שותפה במאמץ המלחמתי. אחד המפגשים המרגשים היה באולד טראפורד עם חבר ההנהלה של מנצסטר יונייטד. המועדון קיבל את בני משפחות החטופים בחום ובחיבוק חזק, במטרה להראות את ההזדהות והתמיכה כלפי המשפחות ומדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully