וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הפועל גליל עליון שוב צפויים להיות מועתקים מכפר בלום

6.12.2023 / 10:34

בעקבות אירועי המשחק נגד נס ציונה ותלונות הכתומים, צפוי שינוי. במנהלת הודו: "ההחלטה לארח בכפר בלום התברה כטעות"

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 58:91/ספורט1

עירוני נס ציונה גברה אמש (שלישי) 92:95 על הפועל גליל עליון בתום הארכה במשחק שנערך בכפר בלום. הכתומים עלו למאזן 0:3 בליגה, והם מוליכים את הטבלה, בעוד הקבוצה מהצפון הפסידה במשחקה הראשון בעונה.

בעוד על הפרקט הראו שחקני המארחת יכולת טובה למרות שהופיעו רק עם זר אחד, ההתנהלות סביב המשחק השאירה את אנשי נס ציונה המומים והם באו בטענות קשות בסיום המשחק גם למנהלת הליגה וגם לגליל עליון על ההחלטה לארח בכפר בלום.

מלבד האזעקות שהורידו את שחקני ואנשי נס ציונה למקלט, גילו בקבוצה כי סמוך מאוד לאולם קיים שטח צבאי וכל ירי שמבוצע ממנו גורם לרעש רב. כמו כן, על הפרקט עד לחצי שעה לפתיחה הסתובבו אנשים עם כלי נשק, דבר שהפתיע את אנשי הקבוצה מהמרכז. בנס ציונה הבטיחו לשחקנים הזרים שידאגו לבטחונם, אך חוששים כי כל מה שקרה סביב המשחק אמש עשוי לערער אותו.

שחקני הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
שחקני הפועל גליל עליון/לילך וייס רוזנברג

אחד מאנשי גליל עליון הודה בשיחה עם וואלה! ספורט אמש כי החוויה מהמשחק הייתה "לא קשורה לכדורסל, ואי אפשר באמת לשחק בתנאים הללו". בגליל עשויים לחזור להתאמן מחוץ לכפר בלום במהלך הימים הקרובים. המשחק הביתי הבא של הקבוצה ייערך בעוד 10 ימים, נגד הפועל ירושלים. במנהלת הליגה, ביחד עם גליל עליון, צפויים להודיע על אירוח משחקי הקבוצה מחוץ לכפר בלום בגלל התנאים ואי אישור להכנסת הצופים.

במנהלת הליגה הגיבו לידיעה: "המנהלת הציעה להפועל גליל עליון לארח בחדרה על חשבונה והם בחרו לדחות זאת. הגיע אישור חתום על ידי פיקוד העורף והייתה נחישות גדולה מצד הקבוצה לארח בביתה למרות המורכבות הידועה להם ולכולם, אז לא עמדנו מנגד מתוך הרצון לבוא לקראתם. ההחלטה התבררה כטעות. המסקנות ברורות- כל עוד יש רוב מוחלט של אולמות בהם מארחים עם קהל, לא ישוחקו יותר משחקים בשום מקום שבו לא תתאפשר הכנסת קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully