וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטערים, תפוס: כך טיילור סוויפט תשפיע על מאבק ההישרדות בצרפת

זה לא תסריט דמיוני: אם ליון תסיים במקום ה-16, היא תאלץ לארח את הפלייאוף מחוץ לביתה. הסיבה: הופעה של הזמרת האמריקאית

תקציר מהגביע האיטלקי: לאציו - גנואה 0:1/ספורט1

העונה בצרפת עוד ארוכה והרבה דברים עוד יקרו עד המחזור האחרון, אבל מעובדה אחת אי אפשר להתעלם: הופעה של טיילור סוויפט ב-2 ביוני עלולה להפריע לליון במאבק ההישרדות שלה בליגה הבכירה.

זה לא תסריט דמיוני והנה ההסבר:

שתי האחרונות בליג 1 בצרפת יורדות אוטומטית, אבל הקבוצה שמסיימת במקום ה-16 מתוך 18, משחקת בפלייאוף נגד קבוצה שמגיעה מפלייאוף העלייה בליג 2. מנהלת הליגות המקומית כבר קבעה תאריכים לשני משחקי הפלייאוף המכריעים (שיטת בית/חוץ): ה-30 במאי וה-2 ביוני. הקבוצה מהליגה הבכירה תמיד מארחת את הגומלין ואם ליון תהיה שם, טיילור סוויפט תדחוק אותה לאצטדיון אחר.

הטור האירופי של הזמרת האמריקאית כולל שתי הופעות בפארק אולימפיק בליון, ב-2 וב-3 ביוני, ולשתיהן הכרטיסים כבר אזלו מזמן. אם יהיה משחק כדורגל שמתנגש עם ההופעות, הוא כמובן זה שייאלץ לנדוד.

כשההופעה של סוויפט נקבעה, אף אחד בליון לא חשב שתהיה אפשרות שהקבוצה תסיים במקום ה-16 ותצטרך לשחק בפלייאוף ב-2 ביוני. אבל אחרי יותר משליש עונה - זו פתאום אפשרות כואבת וריאלית.

שחקן ליון, אלכסנדר לקאזט. Jean Catuffe, GettyImages
כשההופעה של טיילור סוויפט נקבעה, אף אחד לא העז לחלום שליון תיאבק נגד הירידה. אלכסנדר לקאזט/GettyImages, Jean Catuffe

אחרי 13 מחזורים בליג 1, ליון מדורגת במקום ה-18 והאחרון, עם ניצחון בודד ו-7 נקודות מ-39 אפשריות. הקבוצה ששלטה ביד רמה בליגה בעשור הראשון של המילניום - שהייתה חברה קבועה ומכובדת בליגת האלופות - נמצאת בסכנת ירידה לליגת המשנה לראשונה מאז 1989.

ליון החליפה כבר שני מאמנים, לורן בלאן ופאביו גרוסו, ופייר סאז' ממחלקת הנוער הוא כעת המאמן הזמני - עד שימונה מאמן ראשי חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully