וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מפרגנת לאלי לוי: "הבהיר לשחקנים שלא נתבכיין שקשה לנו"

6.12.2023 / 10:22

המאמן סחט מחמאות אחרי ניצחון הבכורה: "חזרנו לליגה ממצב בלתי אפשרי". עם זאת, במועדון בכל זאת מצפים לשיפור: "היתה הקרבה, פחות יכולת". סלינאס ייבדק

תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 1:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

שלוש הנקודות שהוסיפה אמש (שלישי) מ.ס. אשדוד למאזנה, הכניסו הרבה אוויר לריאות של המועדון שסחב את כל הליגה על הגב. אלי לוי והשחקנים שלו חזרו מהפסקת הכדורגל עם המון בעיות, אבל מתוך המקום הנמוך, הצליחו לעשות 4 נקודות מתוך 6, כולל ניצחון ראשון בליגה אמש על הפועל תל אביב, שסייע להיחלץ מהבור העמוק.

זה עדיין מוקדם לדבר על קאמבק וכבר בשבת מחכה משחק קשה נוסף, אבל במועדון מרעיפים הבוקר מילים חמות על המאמן שידע להתגבר על אינספור קשיים. "אלי לקח את הבעיות שיש לנו ודאג להבהיר לשחקנים שעם כל הקושי, נחזור לליגה ולא נתבכיין שקשה לנו", פירגנו הבוקר בקבוצה למאמן שקיבל העונה לראשונה את תפקיד המאמן הראשי בקבוצת ליגת על. "לא התאמנו מסודר, הזרים והמתאזרחים לא היו כאן והחיילים לא שוחררו מהבסיסים, שלא לדבר על אינספור אזעקות בעיר ומתוך הבלתי אפשרי הזה, חזרנו לליגה".

יחד עם זה, לא בורחים במועדון מהבעיות שבאו לידי ביטוי גם אתמול במשחק ביתי שבו הפועל תל אביב שלטה ללא עוררין על כר הדשא. "צריך להגיד את האמת, לקחנו שלוש נקודות במשחק לא איכותי שלנו. היתה הקרבה ופחות יכולת. הנשמה חשובה מאוד, אבל במשחקים הבאים צריך להציג כדורגל יותר טוב", אמרו הבוקר בקבוצה.

מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי. לירון מולדובן
קיבל מחמאות, אך היכולת עדיין טעונה שיפור. אלי לוי/לירון מולדובן

שני זרים של הקבוצה טרם הגיעו, אבל לפחות עם מרטין נדזי נוצר קשר והוא ביקש סיוע כספי ברכישת תרופות אחרי שלדבריו שוחרר מבית החולים בקמרון בשל מחלה. הקשר אמור לשוב לארץ בימים הקרובים. החלוץ הגנאי אבנעזר ממאטה טרם שב אף הוא. בקבוצה יבדקו את מצבו של לוקאס סלינאס שהוחלף במחצית הראשונה עקב רגישות בשרירי המפשעה והוא בספק לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully