וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מקווה לחזור מלובליאנה עם יותר משני זרים

6.12.2023 / 9:35

האדומים יעלו עם סגל מלא למשחק נגד נועלת טבלת היורוקאפ (19:30, ספורט 1), כשזר אחד או שניים צפויים להצטרף להורד ואלכסנדר לקראת גליל עליון. היכלי הספורט עדכנו כי רק 890 איש מורשים להיכנס במוצאי שבת

מחוץ לקווים, 5.12/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב תתארח הערב (רביעי, 19:30, ספורט 1) בלובליאנה אצל צדביטה המקומית במסגרת המחזור העשירי ביורוקאפ הפותח את הסיבוב השני במפעל. האדומים מגיעים למשחק מהמקום השלישי, עם משחק חסר, ושישה ניצחונות, בעוד לובליאנה מדורגת במקום האחרון, ללא ניצחונות אחרי תשעה משחקים.

בהפועל יגיעו להתמודדות עם סגל מלא, לאחר שבתחילת השבוע בבאר שבע שיחקה הקבוצה עם שני זרים בלבד וללא תומר גינת הפצוע. ארבעה הזרים הנוספים חברו לקבוצה כבר ביום שני בדרך ללובליאנה, וגם גינת כשיר למשחק. בהפועל מקווים שבסגל מלא הם יוכלו להראות את היתרונות הברורים שלהם מול לובליאנה ולהמשיך במומנטום הטוב העונה.

"אנחנו רוצים לחזור לארץ עם עוד ניצחון שיעזור לנו במאבק על המיקום עם פתיחת הסיבוב השני", אמר גינת לקראת המשחק, "לובליאנה מועדון עם מסורת והם יבואו לתת מעצמם כדי להשיג ניצחון, אבל אני מאמין בביחד שלנו ובדברים שאנחנו מוציאים לפועל העונה כדע שנדע לגבור עליהם".

בקבוצה העריכו כי לצד ג'יילן הורד וקייל אלכסנדר שחזרו למשחק בבאר שבע, יחזור לפחות עוד זר אחד אם לא שניים לקראת המשחק נגד הפועל גליל עליון. הזרים שחזרו מישראל עדכנו על הנעשה בפני חבריהם.

ג'יילן הורד הפועל תל אביב. דני מרון
ג'יילן הורד/דני מרון

בינתיים, בישראל גילתה הפועל תל אביב בעיה באירוח המשחק בהיכל שלמה לקראת מוצאי שבת, אז אמורה הקבוצה לפגוש את הפועל גליל עליון. בהיכלי הספורט הודיעו לאדומים כי רק 890 איש מורשים להיכנס לאולם, לאור קביעה של מהנדס שבדק את האולם לפני מספר שבועות, בניגוד למתווה של פיקוד העורף שמאשר הכנסת אלף צופים במבנה סגור באזור זה. בהפועל שוקלים את צעדיהם בעקבות ההחלטה.

מחברת היכלי הספורט נמסר: " אנו פועלים מתוך אחריות לחיי אדם ובכפוף להנחיות פיקוד העורף. לאחר ניתוח מבנה היכל קבוצת שלמה קבע פקע"ר כי ניתן להכניס 890 צופים ע"פ מדיניות 'הכי מוגן שיש'. בעקבות פניית הפועל ת"א פנינו לפקע"ר בבקשה לקיום דיון נוסף כדי למצוא פתרון מיטבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully