וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני ריינה שמחים על הניצחון החשוב, מחמאות למאמן הכושר

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 10:07

בקבוצה שטרם הפסידה העונה משתדלים להישאר עם רגליים על הקרקע ומרוצים מהכושר הגופני המוצלח בלו"ז הצפוף. בינואר ייעשה ניסיון לצרף עוד חיזוק ישראלי או שניים

תקציר ניצחונה של מכבי בני ריינה 0:2 על הפועל חדרה/ספורט1

מכבי בני ריינה המשיכה אמש (שלישי) את פתיחת העונה הנפלאה שלה עם ניצחון נוסף, הפעם 0:2 בחוץ נגד הפועל חדרה. ריינה מדורגת במקום השלישי, ומלבד מכבי תל אביב, היא היחידה שטרם הפסידה העונה. לאחר הגמגום נגד אשדוד, הפעם השחקנים של שרון מימר גילו יכולת טובה, כבשו שני שערים והכי חשוב מבחינת הצוות המקצועי - שמרו משחק שני ברציפות על רשת נקייה. בקבוצה שמחו מאוד בסיום על הניצחון, אך בדיוק כפי שהיה במהלך העונה שעברה, נמנעו מלפזר הצהרות מפוצצות וכל הגורמים הדגישו כי מדובר רק במחזור השביעי ושמו דגש על חשיבות ההמשכיות, גם במשחקים הקרובים.

מימר עשה מספר שינויים בהרכב, חלקם כפויים בשל היעדרותם של מוחמד אוסמן המורחק ועבדאללה ג'אבר הפצוע וחלקם בשל חלוקת העומסים, לקראת המשך הלו"ז הצפוף. בקבוצה החמיאו למאמן הכושר טארק נאטור על הכושר הגופני שמציגים השחקנים למרות ההכנה הלא פשוטה בפגרת המלחמה ועומס המשחקים שיש כעת לכל הקבוצות בליגה.

מי שעוד קיבלו מחמאות הם הקשרים עמית מאיר ורועי שוקרני שהציגו יכולת טובה במרכז המגרש והחלוץ הוותיק שלומי אזולאי, שרק הולך ומשתבח ובמאזנו כבר ארבעה שערים העונה. בריינה שמחו מאוד גם בשביל החלוץ פרדי וארגס, שנכנס כמחליף במחצית וכבש את שערו הראשון העונה.

שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. קובי אליהו
זה ממשיך להיראות טוב. שחקני ריינה חוגגים, אמש/קובי אליהו

למרות הניצחון ומיקום הקבוצה בטבלה, בצוות המקצועי מתכוונים לצרף שחקן או שניים לקראת חלון ההעברות שייפתח בעוד חודש והדגש יהיה על שוק השחקנים הישראלים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully