וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שני דברים מדאיגים את משטרת שטוטגרט: הונגריה וישראל"

אם ישראל תעפיל לאליפות אירופה, היא תשחק נגד בלגיה בשטוטגרט: "מבחינת אבטחה מדובר בתמונה מורכבת שכוללת כמה אתגרים"

מחוץ לקווים, 5.12/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת ישראל עדיין מרוחקת שני משחקים מהעפלה היסטורית ליורו 2024, אבל בגרמניה יש כבר מי שמתכונן בדאגה לאפשרות שהיא תצלח את הפלייאוף בחודש מרץ ותעלה לטורניר לראשונה אי פעם.

ישראל תארח את איסלנד ב-21 במרץ ואם תנצח, היא תפגוש את בוסניה או אוקראינה למשחק שממנו תצא העולה ליורו. ב"שטוטגרטר צייטונג" התייחסו לאפשרות הזו הבוקר וכתבו: "הונגריה וישראל מדאיגות את המשטרה בשטוטגרט".

שטוטגרט היא אחת מ-10 ערים שיארחו משחקים ביורו 2024 והדאגה העיקרית היא משני דברים: האוהדים של נבחרת הונגריה (שתשחק שם נגד גרמניה וסקוטלנד) והמשחק של נבחרת בלגיה נגד העולה מהפלייאוף ב-26 ביוני. אם זו תהיה ישראל, זה יצריך סידורי אבטחה חסרי תקדים מבחינת כוחות הביטחון המקומיים.

"התגובות הראשוניות לנבחרות שישחקו באליפות אירופה בשטוטגרט בקיץ הבא היו חיוביות. בכל הנוגע לאבטחה, לעומת זאת, יש התמונה מורכבת וכוללת כמה אתגרים", הוסיפו ב"שטוטגרטר צייטונג".

אוהד של נבחרת אנגליה נעצר בשטוטגרט, מונדיאל 2006. Peter Macdiarmid, GettyImages
בשטוטגרט עדיין זוכרים את המהומות ברחובות כשאוהדי אנגליה הגיעו העירה/GettyImages, Peter Macdiarmid

לצד הדאגה של המשטרה המקומית, בשטוטגרט גם סיפרו על בשורה חיובית אחרי ההגרלה: נבחרת אנגליה לא תגיע העירה בשלב הבתים. במונדיאל 2006 נבחרת שלושת האריות שיחקה שם נגד אקוודור בשמינית הגמר והזיכרונות מהרחובות נותרו מרים.

אנגליה עשויה לשחק בשטוטגרט ברבע הגמר, אם תסיים במקום השני בבית ג' ותנצח בשמינית, ובמשטרה המקומית מאוד מקווים שזה לא יקרה. ב"שטוטגרטר צייטונג" הזכירו: "האנגלים, זה בטוח, לא יעשו את דרכם לשטוטגרט בשלב הבתים. זה אמור לתת לכוחות הביטחון מרווח נשימה. כולם זוכרים שב-2006 האוהדים האנגלים היו הנקודה השלילית היחידה במשחקים שנערכו בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully