וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מסוג המשחקים שאם אתה מפסיד, זה מתנקם בך בסוף"

הצהובים מבינים שאין מקום לטעויות נגד וילרבאן (21:15) שניצחה רק שני משחקים מתחילת העונה. דיברתולומיאו וניבו עדיין בספק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.12/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (רביעי, 21:15) למשחקה ה-12 העונה בירוליג כשתתארח בצרפת אצל וילרבאן. הצהובים מגיעים למשחק אחרי רצף של שישה משחקים בבלגרד, העיר שמארחת אותם בשל המלחמה, ועם מאזן חיובי 5:6. ליריבה רק שני ניצחונות מול תשעה הפסדים.

אחרי הניצחון הנוח על אלבה ברלין במחזור הקודם, במכבי תל אביב נחושים לצבור מומנטום ויודעים שזה מסוג המשחקים שקבוצות שנאבקות על מקום בפלייאוף לא יכולות להרשות לעצמן להפסיד. עד כה, היחידות שהפסידו לשתי האחרונות, היו ז'לגיריס קובנה (לאלבה ברלין ו-וילרבאן) ומילאנו (לאלבה ברלין). "זה מסוג המשחקים שאם אתה מפסיד, בסוף העונה זה מתנקם בך", אמרו במועדון.

בימים האחרונים העריכו במכבי תל אביב כי הקפטן ג'ון דיברתולומאו והסנטר ג'וש ניבו שלא שיחקו נגד אלבה יחזרו לסגל, אך מגדירים את השניים עדיין בספק. דיברתולומאו הושבת מפעילות במשך שבועיים בשל מתיחה במפשעה, ואילו ניבו חלה לפני ההתמודדות נגד הגרמנים.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. ברני ארדוב
"צריכים להזיז את הכדור". קולסון/ברני ארדוב

"אנחנו מרגישים טוב לקראת המשחק", אמר בונזי קולסון שמגיע אחרי משחק טוב נגד אלבה, "וילרבאן יריבה טובה, הם משחקים בצורה סולידית עד כה. אנחנו צריכים להמשיך לשחק כמו שאנחנו יודעים בשני צדי המגרש ולהזיז את הכדור. יש לנו עוד הזדמנות לעשות את מה שאנחנו אוהבים, אז אנחנו נרגשים לקראת זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully