וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון לשחקנים לפני המשחק: "תביאו 3 נקודות, לא אכפת איך"

הבעלים והיו"ר ניסה לדרבן את שחקני מכבי פ"ת: "אם תשמרו על רשת נקיה, תנצחו". במועדון עקצו את נתניה ושמחים בשמחתו של בני לם

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:1 על מכבי נתניה/ספורט1

שלושה ימים הסתובבו המאמן בני לם ושחקני מכבי פתח תקוה עם תחושת ההשפלה מהתבוסה 3:0 להפועל חדרה בשבת. אמש (שלישי), עם שריקת הסיום אחרי הנצחון הדחוק 0:1 על מכבי נתניה, נראו הרבה מאוד חיוכים בקרב כל אנשי הקבוצה ודומה שהשחקנים וגם המאמן הצליחו להשאיר מאחור את ההפסד לחדרה.

הבעלים והיושב ראש אבי לוזון שנזף בשחקנים אחרי ההפסד המביש לחדרה וכינה אותם יהירים וזחוחים, שוחח איתם לפני המשחק נגד נתניה ודרש: "תביאו שלוש נקודות, לא אכפת לי באיזו דרך. אסור לנו להיראות שוב כמו שנראינו מול חדרה ואם נגיע שוב יהירים ובטוחים בעצמכם, לא תנצחו אפילו את קבוצת הנוער של המועדון. אני מבטיח לכם שאם תשמרו על רשת נקיה, אתם גם תנצחו".

מסתבר שהדברים של לוזון הועילו ופתח תקוה הצליחה לגרד ניצחון בשיניים, בלי הרבה יכולת וכמעט ללא מצבים, אבל לאף אחד במועדון זה לא באמת היה אכפת בסיום המשחק. בפתח תקוה גם התייחסו בחצי עקיצה לנתון אחוזי החזקת הכדור במשחק, שהראה יתרון מוחץ 22:78 לזכותה של נתניה ואמרו: "מקבלים משהו על זה? מה זה נותן בתכל'ס?"

מי שנראה מחויך מאוד בסיום המשחק הוא המאמן בני לם, עבורו זה היה מפגש ראשון כמאמן מול האקסית, מאז סיים את תפקידו שם לפני שנה. טרם המשחק וגם בראיונות לאחריו, ניסה לם להמעיט בערך הניצחון על האקסית בה גדל, אולם בפתח תקוה סיפרו אמש כי המאמן היה מאושר מהתוצאה.

אבי לוזון מכבי פתח תקוה. דני מרון
השיחה סייעה. לוזון/דני מרון

לם חסר אמש לא מעט שחקנים וגם החליט לעשות סוג של מהפכה בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו נגד חדרה. רוני לאופר פתח כבלם על חשבונו של הדר פוקס שירד לספסל, איברהים ג'אבר וגדעון אקווה חזרו לקישור האחורי ותומר לוי הועדף על פני גיא דזנט הצעיר בעמדת המגן הימני. שינוי נוסף היה גם בחלק הקדמי, כאשר בן שהר קיבל את חולצת ההרכב, על חשבונו של סאליו גואונדו הפצוע, שנשאר מחוץ לסגל.

פתח תקוה תצא בשבת למשחק חוץ קשה מאוד נגד מכבי בני ריינה, שנמצאת בכושר טוב, עדיין לא נוצחה בשבעת המשחקים מפתיחת העונה ומדורגת כיום במקום השלישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully