וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו לי ספקות לגבי דונצ'יץ'. היום הוא מועמד להיות אחד הגדולים"

אגדת דאלאס ואחד השחקנים האירופאים הגדולים אי פעם, נוביצקי, התייחס לשנה של השניים בליגה ("לא הייתי משוכנע שלוקה מסוגל לקחת קבוצה על עצמו"), ולשינוי שעבר הסלובני ("מקווה שיחזיר את האליפות לעיר")

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.12/ספורט1

מאז שנבחר שלישי בדראפט 2018 של ה-NBA על ידי דאלאס, הספיק לשחק לוקה דונצ'יץ' עונה אחת יחד עם דירק נוביצקי, אגדת המאבריקס, עד שהגרמני פרש ממשחק פעיל בסיומה של קריירה מפוארת. בתור "היורש" של נוביצקי בדאלאס וכאחד הכישרונות הגדולים ביותר שיצאו אי פעם מאירופה, הציפייה אחרי שזכה בתואר רוקי השנה הייתה מדונצ'יץ' שתוך כמה שנים יוכל להצעיד את דאלאס לאליפות ה-NBA.

בריאיון שערך בארצות הברית, סיפר נוביצקי על החודשים הראשונים עם הסלובני הצעיר וחוסר האמונה שיוכל להנהיג בליגה הטובה בעולם: "בסוף הקריירה שלי המצב של הקבוצה לא היה מזהיר. הייתה התלבטות האם לעשות 'טנקינג' ולשנות דברים. לא הייתי משוכנע שלוקה יהיה מסוגל לקחת קבוצה על עצמו, לא הייתי בטוח שזה יעבוד. ההצלחה באירופה לא מבטיחה דבר בליגה הזאת. ניסינו לבחון אותו עם אגרסיביות ועבירות ובהתחלה זה לא היה מבטיח".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Tim Heitman, GettyImages
יצעיד את דאלאס לאליפות בעתיד? דונצ'יץ'/GettyImages, Tim Heitman

הגרמני הוסיף וסיפר כיצד הדעה על דונצ'יץ' השתנתה בקבוצה ולדעתו מהר מאוד: "הוא ידע להסתגל מהר לדברים. הוא ידע כיצד לזוז, כיצד לשחק, כיצד למסור ולעשות דברים מדהימים. לא האמנתי שהוא יוכל להגיע לגבהים כמו שהוא היה בהם בהמשך הקריירה. אני חושב שהוא ידע לצבור מהר מאוד ניסיון, אפשר לראות שהוא משחק כמו בן 32. הוא יודע לקרוא את המשחק ומתבגר עם הזמן. יש לו פוטנציאל להיות לא רק מנהיג, אלא אחד הגדולים בליגה. אני אוהב לפגוש אותו כשאני בעיר לארוחת ערב, אני מאוד שמח בשבילו ומקווה שיחזיר את האליפות לדאלאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully