וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "היתה לי מחשבה לחתום בסעודיה, בסוף בחרתי ב-MLS"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 17:25

הארגנטינאי נבחר לספורטאי השנה של מגזין "טיים" האמריקני וחשף: "ההצעה מסעודיה היתה מאוד מפתה. זה היה יעד שמשך אותי והליגה בתנופה גדולה. ברצלונה? רציתי, אבל זה היה בלתי אפשרי"

תקציר גמר גביע ארצות הברית: אינטר מיאמי - יוסטון דינמו 2:1/ספורט

ליאו מסי אומנם נמצא כבר מעבר לשיאו והרחק מאור הזרקורים, אבל היום (שלישי) הוא עשה סוג של היסטוריה נוספת כשהפך לכדורגלן הראשון שנבחר לספורטאי השנה של מגזין "טיים" האמריקאי. מסי קיבל את התואר הזה כמובן בעיקר בזכות ההשפעה הגדולה שלו על אינטר מיאמי, כאשר רגע השיא שלו - הזכייה עם ארגנטינה במונדיאל, התרחש בדצמבר בשנה שעברה.

בריאיון שערך ל"טיים", מסי התייחס לכך שהוא לא חזר לברצלונה, ואמר: "האמת היא שהיו לי כמה הצעות על השולחן ואני ניתחתי אותן וחשבתי לפני שקיבלתי החלטה סופית לחתום במיאמי. האופציה הראשונה שלי היתה לחזור לברצלונה, אבל זה היה בלתי אפשרי. רציתי לחזור, אבל זה לא קרה".

ליאונל מסי זוכה כדור הזהב 2023. רויטרס
קיבל את ההכרה שלו גם בארה"ב. מסי/רויטרס

מסי חשף גם שהיתה לו הצעה והוא כמעט החליט לחתום בסעודיה לפני שחתם בארה"ב: "זה נכון שחשבתי הרבה על ללכת לליגה הסעודית. אני מכיר את המדינה הזו היטב והם הפכו להיות כוח משמעותי. כשגריר של המדינה, זה היה יעד שמשך אותי, במיוחד משום שנהניתי לבקר שם. זה היה או סעודיה או -MLS, שתי האופציות נראות לי מעניינות".

מסי הטביע את חותמו באופן מיידי במיאמי, במדיה הבקיע 10 שערים בשבעה משחקים בגביע הליגות, מפעל שבו אינטר מיאמי זכתה. פציעה בספטמבר האטה את מסי, שלא הצליח להעלות את הקבוצה שלו לפלייאוף, אך את העונה הבאה הוא כבר יפתח מהתחלה, כנראה יחד עם חברו הטוב לואיס סוארס שאמור להצטרף למושבה של האקסים של ברצלונה שכוללת גם את ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully