וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "המטרה להמשיך את המומנטום". דיברתולומאו ישוב לסגל?

5.12.2023 / 15:11

אחרי שישה משחקי בית רצופים יתארחו הצהובים אצל וילרבאן (ד', 21:15) אצל קבוצתו של נועם יעקב. הקפטן שנעדר משלושת המשחקים האחרונים בדרך לחזרה, כמו גם ניבו שנעדר מהמשחק נגד אלבה ברלין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.12/ספורט1

אחרי רצף של שישה משחקי בית, תשוב מכבי תל אביב מחר (רביעי, 21:15) לשחק מחוץ לאולמה האירופי הביתי שבבלגרד, כשתתארח באסטרובול שבווילרבאן אצל הקבוצה המקומית. מכבי תל אביב תגיע אל המשחק מהמקום התשיעי כשבמאזנה שישה ניצחונות וחמישה הפסדים, בעוד וילרבאן מדורגת במקום ה-17 ולפני האחרון, עם שני ניצחונות ותשעה הפסדים.

כמעט שבוע עבר מאז מכבי תל אביב גברה בקלילות על אלבה ברלין ושמה מאחוריה את התבוסה לריאל מדריד. הצהובים עברו לא מעט טלטלות, מחלות ופציעות לאחרונה, אך למשחק הקרוב בצרפת, אליו יצאה היום מבלגרד, אמורה הקבוצה של עודד קטש להגיע במצב טוב יותר, כשההערכות הן שהקפטן ג'ון דיברתולומאו שהחמיץ את שלושת משחקי הקבוצה האחרונים ישוב לסגל, וכך גם ג'וש ניבו שנעדר מהמשחק נגד אלבה בשל מחלה.

המאמן לקראת המשחק: "אנחנו מתמודדים מול קבוצה עם המון ניסיון ועם שחקנים שעברו המון ביורוליג ובעלי עבר עשיר בליגה. המטרה שלנו היא להמשיך את המומנטום מהמשחק נגד אלבה ברלין ולהתחיל את השבוע הכפול ברגל ימין".

ג'וש ניבו, מכבי תל אביב. דני מרון
עשוי לחזור גם כן. ניבו/דני מרון

על אף העובדה שוילרבאן נחשבת לקבוצה מהחלשות במפעל, בצוות המקצועי מחשיבים את המשחק הנוכחי כ"מוקש, שצריך לדעת לעבור", ונותנים הרבה מאוד כבוד לקבוצה המקומית. במכבי ינסו לעצור את סגנון המשחק והשחקנים המרכזיים של וילרבאן, ולכפות את הקצב שמתאים להם על מנת לנצח את המשחק.

המשחק מחר יהיה המשחק הראשון של מכבי בשבוע הכפול של היורוליג, ולאחריו היא תצא בטיסה דרך מילאנו לבולוניה, לקראת המשחק הקשה נגד וירטוס ביום שישי בערב. לאחר המשחק באיטליה תשוב הקבוצה למשחק הליגה הראשון שלה העונה, ביום שני נגד בני הרצליה בחוץ, כשלמרות שלא ניתן מידע רשמי על חזרת הזרים של הצהובים לישראל, ההערכות הן שאם לא יחול שינוי לרעה במצב הבטחוני, מכבי תגיע בסגל רחב ארצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן וילרבאן נועם יעקב. LDLC ASVEL, אתר רשמי
יקבל הזדמנות מול מכבי תל אביב? נועם יעקב/אתר רשמי, LDLC ASVEL

וילרבאן חברה קבוצה ביורוליג מאז עונת 2019/20, ומכבי תל אביב הגיעה לאסטרובול שלוש פעמים בשנים האחרונות, ומאזנה עומד על שני ניצחונות מול הפסד אחד. לצהובים ארבעה ניצחונות רצופים על הצרפתים, שלושה מתוכם בהפרש דו ספרתי.

הזווית הישראלית של המשחק היא נועם יעקב, הגארד הצעיר ששיחק בחצי העונה שעברה בהפועל ירושלים כמושאל מווילרבאן. יעקב שיחק העונה שמונה משחקים ביורוליג, אך ל-6 דקות בלבד, ולא ברור האם יעלה מחר על הפרקט בשביל ג'יאנמרקו פוצקו, המאמן שהחליף לפני כחודש וחצי את טי ג'יי פארקר על הקווים של הצרפתים.

את וילרבאן מובילים העונה חמישה שחקנים - שחקן הפנים ג'ופרי לוברן רושם 13.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים, הפורוורד טימוטי לואאו קברו מוסיף 14.3 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים, הפורוורד מייק סקוט, שכמעט חתם בהפועל חולון הקיץ, קולע 12.5 נקודות לערב ובגארדים תורם נאנדו דה קולו הוותיק 12.9 נקודות מהספסל ואילו פאריס לי שפותח בחמישייה קולע 9.1 נקודות ומוסר 6 אסיסטים למשחק. שחקנים מובילים נוספים הם הסנטר הענק יוסופה פאל והסנטר המחליף ג'ון אגבונו ששיחק בעברו בהפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully