וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה התקבלה: מארק אנדרה טר סטגן ינותח וייעדר מעל חודשיים

שוער ברצלונה יעבור הליך כירורגי בגבו ויושבת בשבועות הבאים, כשהמטרה היא להכשירו לשמינית גמר ליגת האלופות באמצע חודש פברואר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.12/ספורט1

מארק אנדרה טר סטגן ינותח בגבו וייעדר לפחות בחודשיים הבאים, כשהמטרה של ברצלונה היא להכשירו למשחק הראשון במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות באמצע חודש פברואר. השוער הגרמני נפצע בגב לפני כשלושה שבועות ונעדר משני המשחקים האחרונים של הקטלאנים, אולם את מקומו תפס בהצלחה לעת עתה השוער איניאקי פניה, שכיכב בניצחון 0:1 על אתלטיקו מדריד השבוע בליגה.

על פי כלי התקשורת בברצלונה, טר סטגן ייעדר בין חודשיים לשלושה, כך שהוא אמור להיעדר בין השאר מהמפגש עם ג'ירונה ביום ראשון, ממשחקי הסופר קאפ בינואר וכן ממשחק החוץ בבטיס והמפגש הביתי עם ויאריאל. אם לא ישוב בזמן לשמינית גמר ליגת האלופות, המשמעות היא שהוא יחמיץ גם את משחק החוץ נגד סלטה ויגו ובברצלונה יקוו שלכל הפחות ישוב עד משחק החוץ נגד אתלטיק בילבאו בתחילת מרץ.

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. GettyImages
המטרה להכשירו לשמינית גמר ליגת האלופות. טר סטגן/GettyImages

טר סטגן בכל מקרה צפוי לשוב לחודשיים האחרונים והמכריעים של העונה, במהלכם הוא ייאבק גם על אפודת השוער הראשון בנבחרת גרמניה עם מנואל נוייר לקראת אליפות אירופה שהמנשאפט יארחו בקיץ. בימים האחרונים פורסם בגרמניה שבכל אופן טר סטגן צפוי לרדת לספסל ביורו, בהנחה שמנואל נוייר יהיה כשיר וישמור על היכולת הטובה שהוא חזר להציג בבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully