וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון בראון: "הפועל ירושלים קורעת את התחת כדי לזכות בליגת האלופות"

הגארד הוותיק שהגיע עם האדומים עד הגמר אשתקד סיפר ל"יורוהופס": "קשה להיכנס לקצב עם מה שקורה בישראל, אבל הם ממוקדים. אנשים קצת לא מבינים את דז'יקיץ'"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

אשתקד הגיעה הפועל ירושלים עד גמר ליגת האלופות, אך נכנעה לטלקום בון. העונה היא מקווה לעשות עוד צעד ולהניף את הגביע, אך הנסיבות לא פשוטות כמובן - סגנית האלופה צריכה לארח בבלגרד בשל המלחמה בישראל, וכעת היא מפוצלת - הזרים ואלכסנדר דז'יקיץ' נותרו בסרביה, בעוד הישראלים שבו ארצה להמשך משחקי ליגת העל.

ברנדון בראון, ששיחק אשתקד בבירה, סיפר בריאיון ל"יורוהופס" שהוא עדיין בקשר עם שחקני הפועל ירושלים: "כשאני מדבר איתם אני שומע שהם רוצים לזכות בליגת האלופות. הם קורעים את התחת כדי לעשות את זה ואם ינצחו בשני המשחקים הקרובים, זה יהיה צעד חשוב בדרך לשם. הם נראים טוב. לעונה הזאת יש הרבה אתגרים לקבוצות מישראל, קשה להיכנס לקצב ככה, אבל הם ממוקדים".

הגארד בן ה-34 שמשחק כיום בפלנסיה הספרדית הוסיף ואמר: "אם הם היו משחקים עוד קצת בישראל אולי הכימיה היתה טובה יותר, ולכן התהליך קצת איטי. יובל זוסמן, כריס ג'ונסון ובריאנט למאר הביאו ניסיון, וממה שהבנתי הם חברים טובים לקבוצה. זו קבוצה שיכולה ללכת רחוק מאוד בכל מפעל והיא ביצעה רכש טוב, וגם התוצאות מתחילות להגיע לאט לאט".

שחקני הפועל ירושלים ברנדון בראון, זאק הנקינס. דב הליקמן,
סמית' והנקינס, אשתקד/דב הליקמן

על שיתוף הפעולה עם אלכסנדר דז'יקיץ' אשתקד סיפר: "אני מאוד אוהב אותו. כשנפגשנו לראשונה, הוא איתי על הרבה יותר מכדורסל. אנשים קצת לא מבינים אותו. הוא רצה לאמן בשבילנו ואנחנו רצינו לנצח בשבילו, זו היתה מערכת יחסים מאוד הדדית. נשענו עליו והוא נשען עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully