וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשת איתי שני הצטרף למכבי תל אביב: "אני בידיים טובות"

הישראלי הראשון בכל הזמנים בענף זה במשחקים האולימפיים, עבר ביחד עם ניב פרנקל ומיכאלה משה: "זה בית חם שמעניק לנו רוח גבית"

הקשת האולימפי איתי שני (25), שייצג את ישראל בטוקיו 2020 כישראלי הראשון בכל הזמנים במשחקים האולימפיים בענף זה, ניב פרנקל ומיכאלה משה, שלושתם חברי נבחרת ישראל יחד עם כ-20 ספורטאים מצטיינים בענף, הצטרפו למחלקת הקשתות של מכבי תל אביב. לצוות המקצועי של מכבי תל אביב הצטרף גם המאמן יורי יוגב, שיעבוד יחד עם המאמן סטאס טרואפולסקי והמנהל האדמיניסטרטיבי יגאל לויטס.

עם הצטרפותו למכבי תל אביב אמר איתי שני: "מהרגע הראשון אני וחברי מרגישים שמכבי תל אביב זה בית חם, בית המעניק לנו רוח גבית. אני מרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש. מכבי תל אביב הוא מועדון ספורט המשקיע בטיפוח ספורטאים מגיל צעיר ולא בכדי הפך בשנים האחרונות למועדון הספורט ההישגי והמצליח ביותר בישראל. אני גאה להשתייך למועדון הגדול הזה וללבוש את החולצה הצהובה".

ניב פרנקל, מיכאלה משה, איתי שני, קשתי מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניב פרנקל, מיכאלה משה, איתי שני, קשתי מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

דורון שיטרוק, יו"ר אגודת מכבי תל אביב אמר לאחר הצטרפותם של הקשתים למועדון: "אגודת מכבי תל אביב המפעילה 18 ענפי ספורט בהם פעילים כ-3500 ספורטאים וספורטאיות בכל הגילאים, דוגלת בהרחבת התשתיות של הספורט התחרותי וההישגי בישראל ואני שמח על הצטרפות הקשתים לשורותינו. המטרה של מכבי תל אביב, להמשיך להיות אגודת הספורט מספר 1 בישראל בהישגים ובמספר הספורטאים והספורטאיות שיופיעו בנבחרות ישראל בכל הגילאים ובכמה שיותר ענפים. כשמונה חודשים לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפריס 2024, על פי ההערכות המקצועיות במשלחת האולימפית של ישראל יכללו 10-12 ספורטאים וספורטאיות ממכבי תל אביב ועל כך גאוותנו הגדולה כיוון שהמועדון שלנו הוא ספק הספורטאים הגדול ביותר של המשלחת האולימפית של ישראל לאירוע השיא בספורט העולמי. במקביל, אנחנו עובדים לקידום וטיפוח ספורטאים צעירים נוספים בדרך ללוס אנג'לס 2028".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully