וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נקודות למדר בהפסד דרמטי של פנר, ברצלונה ספגה מהפך ונוצחה

הישראלי שיחק אחרי הפציעה בעין, האוורד קלע שלשת ניצחון לבאסקוניה. הקטלאנים שמטו יתרון של 14 נגד וירטוס, יריבת מכבי ת"א הבאה. ולנסיה קטעה רצף שלילי

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה נפגע מחפץ שהושלך/טוויטר

המחזור ה-12 ביורוליג הסתיים הערב (רביעי) עם שלושה משחקים, מלבד זה שבו גברה מכבי תל אביב על וילרבאן. באסקוניה ניצחה את פנרבחצ'ה וים מדר בתום מותחן, בולוניה שרדה אחד כזה בבית נגד ברצלונה, ולנסיה עצרה את רצף ההפסדים.

וירטוס בולוניה - ברצלונה 75:80

יומיים לפני שהיא מארחת את מכבי תל אביב, הקבוצה האיטלקית רשמה את ניצחון הבית השישי שלה ברציפות ושמרה על פער של משחק אחד מהאלופה הישראלית בטבלה. בארסה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות יורוליג רצופים וספגה את הפסדה השלישי בסך הכל העונה, מה שלא מוריד אותה מהמקום השני אך כן מקטין את המרחק שלה מבולוניה השלישית, שמטה הערב יתרון של 14 נקודות בו החזיקה במחצית הראשונה. וירטוס פצחה בריצת 2:17 בין הרבע השלישי לרביעי, כאשר אחרי ההפסקה עצרה את אלופת ספרד על 30 נקודות בלבד, ואיפה לונדברג קלעה את השלשה ונקודת העונשין שסגרו עניין במאני טיים. הגארד הדני גם היה הקלע הבולט בשורות המנצחת עם 21 נקודות, טוקו שנגליה (9 ריבאונדים) ודניאל האקט (6 אסיסטים) הוסיפו 14 כל אחד. ווילי הרננגומס בלט בברצלונה עם 15.

באסקוניה - פנרבחצ'ה 79:80

לאחר שנפצע מעל עינו בדרבי נגד בשיקטאש ושב לישראל כדי לקבל טיפול, ים מדר שותף לכמעט 23 דקות וקלע 6 נקודות, אבל גם הקבוצה שלו בזבזה יתרון דו-ספרתי. פנרבחצ'ה שהובילה 16:31 ברבע השני ירדה בפיגור כבר בהפסקה, ובסיומה של מחצית שנייה צמודה במיוחד, ראתה את מרקוס האוורד צולף שלשה 7.9 שניות לסיום כדי להעניק לבאסקים את הניצחון השישי שלהם בשבעת המחזורים האחרונים. האוורד תרם 28 נקודות, כשאת הטורקים הוליך נייג'ל הייז-דייויס עם 19 שלא מנעו הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים ביורוליג, והפסד חוץ חמישי רצוף במפעל.

איפה לונדברג, וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
קלע את השלשה המנצחת. לונדברג/GettyImages, Roberto Finizio

ולנסיה - הכוכב האדום בלגרד 81:85

המארחת שפתחה היטב את העונה לפני שנקלעה למשבר, קטעה רצף של חמישה הפסדים והותירה את הסרבים ללא ניצחונות חוץ העונה. ולנסיה כמעט שמטה יתרון שעמד בשיאו על 16 נקודות כשאפשרה לנמניה נדוביץ' להשוות ל-81:81 פחות מדקה לסיום, אבל ג'ארד הרפר וברנדון דייויס סגרו עניין והכתומים ניצחו בפעם השנייה בלבד בעשרה מפגשים בין הקבוצות. דייויס הוביל את ולנסיה עם 21 נקודות, נדוביץ' ושבאז נאפייר קלעו 14 כל אחד לאורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully