וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאי וצ'ירינו כשירים וייכללו בסגל נתניה, זערורה בתמונת ההרכב

5.12.2023 / 10:27

השניים שהיו בספק למפגש עם מכבי פתח תקוה (19:00) עשויים לשחק, קוז'וך מתלבט בין פלקושצ'נקו לקשר שלא שיחק קרוב לשנה

תקציר: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מכבי נתניה תגיע הערב (שלישי, 19:00) למשחק נגד מכבי פתח תקוה כאשר בסגל שלה המגן נפתלי בלאי והקשר ראצ'יד צ'ירינו, שעברו בהצלחה את האימון המסכם אמש ועל כן קיבלו את אישור הצוות הרפואי לעמוד לרשות המאמן רן קוז'וך בניסיון לשוב למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקים רצופים.

שחקן נוסף שייכלל הערב בסגל הוא בסאם זערורה, שסיים לרצות עונש הרחקה ארוך שספג מבית הדין אחרי אירועי הקטטה בטרנר במשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה בעונה שעברה. למעשה מאז אותו משחק בטרנר, עברו שבעה חודשים בהם הקשר לא שיחק במסגרת הליגה - למעשה לא שיחק כלל מאז ינואר - אבל להערב הוא נמצא בתמונת ההרכב של היהלומים עקב הרחקתו של בוריס אנו. בצוות המקצועי יש התלבטות בין מקסים פלקושצ'נקו לזערורה, שרק אחד מהם יפתח לצד איתן אזולאי.

שחקן מכבי נתניה בסאם זערורה. ברני ארדוב
הופעה ראשונה בליגת העל מאז ינואר 2023? זערורה/ברני ארדוב

"ציפינו להרבה יותר מהמשחק נגד בני סכנין, אבל זה הכדורגל, לפעמים מנצחים ולפעמים לא", אמר החלוץ סטניסלב בילנקי לקראת המשחק הערב. "אני משוכנע שנשחק טוב יותר במשחקים הבאים. קורה שסופגים כרטיס אדום, אבל זה לא משנה אם אתה עם 11 שחקנים או 10, על הדשא צריך להמשיך לשחק את הכדורגל שלנו ולהמשיך להיות מרוכזים עד הסיום, כי זו לא פעם ראשונה שאנחנו סופגים בדקות האחרונות. כולנו אחראיים לכך שזה לא יקרה לנו שוב".

הרכב משוער: רז כרמי, גיא מזרחי, פלאמן גלאבוב, ג'ואל אבו חנא, נפתלי בלאי, איתן אזולאי, בסאם זערורה, עוז בילו, בר כהן, לירן רוטמן, סטניסלב בילנקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully