וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראונינג 10: סינסינטי הפתיעה בג'קסונוויל

ג'ייק בראונינג הוביל את הבנגאלס ל-31:34 בהארכה, הבנגאלס עדיין לא ויתרו על העונה. הג'אגוארס הסתבכו במאבק על ראשות ה-AFC דרום, ובנוסף טרבור לורנס נפצע

ג'קסונוויל (4:8) תכננה לשמור על מרחק מהדולקות אחריה ב-AFC דרום, יוסטון ואינדיאנפוליס, אבל לסינסינטי (6:6) היו הלילה תוכניות אחרות. ג'ייק בראונינג זרק ל-354 יארד וטאצ'דאון באוויר יחד עם טאצ'דאון שכפה הארכה על הקרקע, הבנגאלס ניצחו 31:34 בהארכה משער שדה של אוואן מקפרסון ופתחו גם את הקרב ב-AFC צפון, שם בולטימור מובילה בבטחה אבל פיטסבורג וקליבלנד הפסידו ביום ראשון. אגב, זה היה ניצחונם הראשון של הטיגריסים במאנדיי נייט מאז 1990.

המשחק היה צמוד, כשאף קבוצה לא פותחת פער של יותר מטאצ'דאון. כניסה של טרבור לורנס (258 יארד ושני טאצ'ים באוויר, טאצ'דאון על הקרקע) לאנדזון קבעה 21:28 לג'קסונוויל ברבע השלישי, אבל 10 נקודות ללא מענה החזירו את היתרון לסינסי - 28:31. חצי דקה לסיום השווה ברנדון מקמאנוס בבעיטה משלו ושלח את המשחק להארכה, שם, אחרי קרב חפירות, הצליח מקפרסון להכריע את ההתמודדות.

הבעיה היותר חמורה של ג'קסונוויל היא פציעת קרסול של לורנס, שנטש במהלך ההארכה. כרגע זה נראה כמו נקע, אבל השחקן ייבדק. גם קני פיקט מפיטסבורג נפצע בקרסולו וייעדר מספר שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully