וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: ריימס תנסה לצרף את עומרי גלזר

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 7:19

לפי "רפובליקה", הקבוצה הצרפתית מוכנה להציע 6-7 מיליון יורו עבור השוער שנרכש בקיץ שעבר מהפועל באר שבע תמורת 1.2 מיליון יורו והרשים בליגת האלופות. היה אחד השחקנים הטובים של ברק בכר בכוכב האדום העונה

תקציר: נפרדק - הכוכב האדום בלגרד 1:0/ספורט1

האם עומרי גלזר ישלים בקרוב מעבר גדול נוסף? לפי התקשורת הסרבית, ריימס סימנה את שוער הכוכב האדום בלגרד ומוכנה להציע עבורו לא פחות מ-6-7 מיליון יורו.

"הכוכב האדום לא הצליחה לגרוף את הרווחים בליגת האלופות, אבל יכול להיות שהיא בכל זאת תהיה במצב כלכלי טוב", נכתב. "זה ידוע שמספר קבוצות מחזרות אחר שחקנים במועדון, כאלה שהרשימו בשלב הבתים, ואחד הטובים ביותר - אף שספג כמות דו-ספרתית של שערים (12), היה עומרי גלזר".

לפי אותו דיווח, קבוצות באירופה לא יהססו להכניס את היד עמוק לכיס כדי להשיג את השוער הראשון של נבחרת ישראל, זה שנרכש מהפועל באר שבע תמורת 1.2 מיליון יורו בקיץ החולף.

עוד נטען כי לריימס יש זיכרונות טובים משוערים שעברו בכוכב האדום בלגרד - עד השנה שעברה כיכב בשורותיה אקס מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ', לפני שנמכר למאיורקה. אחרי 14 מחזורים בצרפת מדורגת ריימס במקום החמישי בטבלה עם 23 נקודות - שלוש פחות מליל הרביעית.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
הרשים בליגת האלופות. גלזר/רויטרס

"להנהלת הכוכב האדום מצפים ימים קשים", נכתב, בהקשר של עזיבה אפשרית של גלזר. "יש להם את זוראן פופוביץ' וניקולה ואסילייביץ' כאופציות בין הקורות, אבל אסור לשלול אפשרות של חזרתו של מילאן בוריאן, ששוחרר ועדיין אהוב מאוד במועדון. כרגע הוא מושאל בסלובן ברטיסלבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully