וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתפר, אבל לא מספיק: בארה"ב טוענים - מדר עדיין לא ברמת NBA

באחד הבלוגים המובילים של בוסטון ניתחו את העונה שעוברת על הישראלי. סקאוט מהליגה חרץ: "הוא קצת מעל ליגת הפיתוח - אבל לא הרבה. אולי מתישהו יוכל להפוך לרכז שלישי ב-NBA"

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה נפגע מחפץ שהושלך/טוויטר

ים מדר חווה את השבוע הסוער בחייו. זה התחיל עם סל הניצחון המופלא מול ריאל מדריד, והמשיך עם הדרבי הסוער מול בשיקטאש, כשחפץ שנזרק מהיציע פגע בעינו וגרם להפסקת המשחק. התקרית סוקרה בכל רחבי אירופה וגם בארצות הברית, שם ממשיכים לתהות האם לרכז הישראלי יש מקום ב-NBA.

כזכור, מדר נבחר במקום ה-47 של דראפט 2020 על ידי בוסטון, ו"סלטיקס בלוג" סקרו את פתיחת העונה שלו בפנרבחצ'ה. "הוא עבר לטורקיה אחרי שנתיים בפרטיזן, במעבר שאתגר אותו", נכתב. "נראה שהוא משחק עם קצת יותר ביטחון, הקצב המהיר טוב לו, הוא מצטיין בהתקפות מעבר אבל קצת מתקשה בקליעה מבחוץ. בהגנה הוא עדיין סומך על החכמה שלו, ולאו דווקא על הזריזות, אבל הוא שומר טוב. קצת כמו פייטון פריצ'ארד ב-NBA. נראה שהוא התחזק בפלג הגוף העליון שלו".

בבלוג ציטטו סקאוט מה-NBA, שטען כי מדר "לא מפחד, הוא קשוח ומשחק די פיזי בהגנה, אבל שחקנים מהירים יכולים לעבור אותו די בקלות. הוא עדיין די רחוק מלהצליח לעשות הגנה ב-NBA, לטעמי. הוא פשוט לא מהיר מספיק וקבוצות יבודדו שחקנים מולו. בהתקפה אני אוהב איך שהוא מריץ את הקבוצה כשהכדור אצלו. פנרבחצ'ה משתמשת בו הרבה כפליימייקר משני, אבל הוא עדיין יוצר. הייתי רוצה לראות אותו כפליימייקר מוביל, אבל זה לא יקרה בקבוצה עם ניק קלאתיס, מרקו גודוריץ', סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי".

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER, GettyImages
עדיין לא ברמת NBA? מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER

עוד טען הסקאוט כי "הזריקה שלו בסדר, אבל הוא קצת מתקשה לעומת השנתיים הקודמות וזה לא סימן טוב ל-NBA. בסופו של דבר אולי הוא יכול להיות רכז שלישי בארצות הברית. הוא רמה מעל ליגת הפיתוח בעיני, אבל לא הרבה מעל. כבר ראינו רכזים מגיעים לליגה בשלבים מאוחרים יותר של הקריירה שלהם, אבל מדובר ברכזים הטובים באירופה. הוא לא ברמה הזאת. אולי יום אחד".

בבלוג הסכימו וסיכמו: "קשה להאמין שמדר יגיע לבוסטון בקרוב. במקרה הטוב, אולי הוא יהיה תוספת לטרייד". גורם בבוסטון אף הוסיף והעריך כי הרכז הישראלי כבר לא יהיה חלק מקבוצות ליגת הקיץ של הסלטיקס: "אולי הוא ישלוט שם, אבל זה לא יעזור לו להשיג חוזה ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully