וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם בצעד חריג: פרס כספי למי שיעזור לתפוס את הפורצים לביתו של זומה

אחרי שהיה קורבן לשוד ברוטלי, ווסטהאם יוצאת בצעד חריג ומציעה 25 אלף ליש"ט לכל מי שיביא מידע שיוביל לתפיסתם של הפורצים: "זומה ואשתו בטראומה, לא הצליחו לדבר"

תקציר: ווסטהאם - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט1

ווסטהאם יצאה אמש (שני) בצעד לא שגרתי, כאשר הציעה פרס של 25 אלף ליש"ט עבור מידע שיוביל למעצר והעמדה לדין של השודדים שפרצו לביתו של שחקן הקבוצה קורט זומה.

זומה ומשפחתו היו בבית במהלך הפריצה בשבת בערב, והוא החמיץ את המשחק של קבוצתו למחרת מול קריסטל פאלאס (1:1), כשהמועדון אמר אז שהוא נעדר "מסיבות אישיות". ווסטהאם הודיעה כי כי הפורצים לקחו פריטים בעלי "ערך משמעותי ובעלי חשיבות אישית וסנטימנטלית עצומה למשפחה".

שחקן ווסטהאם קורט זומה. GettyImages
תמיכה מרגשת מהמועדון. זומה/GettyImages

היו"ר של הפטישים, דיוויד סאליבן, אמר: "בראש ובראשונה, המחשבות של כל מי שקשור לווסטהאם הן עם קורט ומשפחתו. כשמישהו פורץ לביתך זו חוויה מפחידה ואני מקווה שהפרס הזה יעזור להביא את הפושעים לדין ולמנוע מאחרים לעבור חוויה דומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קורט זומה ואשתו סנדרה. sandrazouma, אינסטגרם, צילום מסך
קורט זומה ואשתו סנדרה/צילום מסך, sandrazouma, אינסטגרם

על פי הדיווחים, "זומה ומשפחתו נותרו מבועתים ובטראומה אחרי השוד, מדובר בכנופיה שחבריה היו בוטים ואלימים, והבית היה הרוס לחלוטין. השוטרים מספרים שהשחקן ומשפחתו התקשו לדבר אחרי השוד, ובמועדון מבינים שמדובר באירוע חריג, אחרת הוא לא היה נעדר ממשחק יום אחרי". נטען כי נגנבו מביתו תכשיטים, שעונים וכסף מזומן בשווי של 100 אלף ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully