וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון כבר עם 6 מ-6

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 23:02

האלופה גברה 30:35 על בני הרצליה ושמרה על מאזן מושלם, אס"א תל אביב השיגה ניצחון בכורה כשגברה על הפועל רמת גן, אשדוד ניצחה את מכבי ת"א

המחזור השישי בליגת ווינר בכדוריד יצא הערב (שני) לדרך. אס"א תל אביב עשתה את הסיפתח שלה - והשיגה ניצחון גדול 27:41 - ונקודות ראשונות במפגש התחתית מול הפועל ר"ג - שעדיין ללא נקודות וסוגרת את הטבלה יחד עם הפועל קרית אונו, שרשמה הלילה הפסד שישי בביתה - 36:23 מול א.ס רמת השרון (ניצחון חמישי העונה של רמה"ש - וכולם בהפרשים דו-ספרתיים).

האלופה מכבי ראשל"צ רואה 6/6, כשהיא גוברת הערב על בני הרצליה 30:35. מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד התאוששה מההפסד ביום שישי ב'בית מכבי' - וגברה בביתה 30:31 על מכבי ת"א (שפספסה הזדמנות להשיג שיוויון בשניית הסיום). הפועל ראשל"צ לא התקשתה מול מכבי קרית מוצקין עם ניצחון 26:37. המשחק הדרמטי של המחזור היה בנס ציונה - הטייגרים פתחו נהדר, חולון הפכה - ואחרי דרמה גדולה בדקות האחרונות - שיוויון 24:24.

משחקי המחזור השביעי שיתקיימו בשישי - רמת השרון תארח את נס ציונה. קרית מוצקין את קרית אונו. אס"א ת"א את הפועל ראשל"צ. מכבי ת"א מול הפועל ר"ג. בני הרצליה נגד הפועל אשדוד וחולון במשחק מעניין מול מכבי ראשל"צ.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully